خبرگزاری کار ایران

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری:

مالکیت فکری ایجاد امنیت پایدار برای هنرمندان، مصنفین و صاحبان ایده می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۶۱۲

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری با بیان اینکه مالکیت فکری ایجاد امنیت پایدار برای هنرمندان، مصنفین و صاحبان ایده می‌کند، گفت: وقتی مخترع، صاحب ایده و هنرمند ما امنیت ذهنی از بابت حفظ ایده و اثرش داشته باشد طبیعتا با آسایش و دقت بیشتری به ادامه فعالیت علمی و هنری خود می‌پردازد که به نفع کشور و جامعه است.

به گزارش ایلنا، در جلسه میرهادی قره‌سید رومیانی معاون حقوق مالکیت فکری و محمد حسین کیانی مدیر کل مالکیت صنعتی سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور مقرر شد اقدامات لازم جهت رفع مشکلات و شبهات فیمابین و دغدغه‌های حوزه مالکیت و در راستای اجرای منویات دولت و قوه قضائیه کارگروهی مشترک تشکیل شود و به صورت منظم ومستمر پیگیری‌های لازم در این خصوص را انجام دهد.

‎ معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری در تشریح این جلسه عنوان کرد: در راستای اجرای سیاست‌ها و مصوبات دولت، معاونت مالکیت فکری درحال انجام اقدامات مربوطه است و از طرفی برای ایجاد نقاط اشتراک با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این جلسه به دستور وزیر دادگستری و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جهت هماهنگی بیشتر و حل مسائل موجود در حوزه مالکیت فکری برگزار شد.

‎وی عنوان کرد: این تعاملات باید انجام گیرد تا هم افزایی درونی و داخلی بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم با تمرکز بر ظرفیت‌ها درعرصه بین الملل حضور قوی و پررنگی داشته باشیم.

‎وی ادامه داد: صحبتهای مختلفی در راستای هماهنگی بیشتر مطرح و مقرر شداقدامات لازم جهت رفع مشکلات و شبهات فیمابین و دغدغه‌های حوزه مالکیت، کارگروهی مشترک تشکیل گردد و به صورت منظم و مستمر پیگیری‌های لازم در این خصوص را انجام دهد.

‎سرپرست معاونت حقوق مالکیت فکری اظهار کرد: در حوزه مالکیت فکری مسائل مختلفی مطرح هست که لازم است جلسات مختلفی بین سازمانهای مربوطه در راستای پیشبرد سریع اهداف حوزه مالکیت فکری برگزار شود.

‎وی افزود: مالکیت فکری ایجاد امنیت پایدار برای هنرمندان، مصنفین و صاحبان ایده می‌کند و نیاز است جهت تحقق حداکثری این امنیت پایدار همه ما تلاش کنیم.

‎قره سید رومیانی گفت: وقتی مخترع، صاحب ایده و هنرمند ما امنیت ذهنی از بابت حفظ ایده و اثرش داشته باشد طبیعتا با آسایش و دقت بیشتری به ادامه فعالیت علمی و هنری خود می‌پردازد که به نفع کشور و جامعه است.

‎معاون امور مجلس و حقوقی وزارت دادگستری در پایان خاطر نشان کرد: درحال حاضر نیز با تمام توان در حال اجرای منویات دولت و قوه قضاییه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز