خبرگزاری کار ایران

حسین مرعشی:

از یک بسته سیاسی حمایت کردیم نه روحانی/ پشت درهای بسته نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۴۳۲

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران با بیان اینکه در شرایط حاضر لازم است نگاه خود درباره حمایت از روحانی در زمان انتخابات را دوباره مرور کنیم،گفت: حسن روحانی به عنوان فردی که در راس دولت قرار دارد باید از همه ظرفیت‌های لازم برای ایجاد یک رابطه دو سوی با مردم گام بردارد و در این مسیر اگر دولت تصمیم نگیرد کشور با بحران روبه‌رومی‌شود.

 سید حسین مرعشى مطرح کرد:

/

روحانى باید برای ایجاد یک رابطه دو سوی با مردم گام بردارد/ دولت مشکلاتش را با مردم در میان نمیگذارد

به گزارش ایلنا، حسین مرعشی در کانال تلگرامی خود نوشت:  زمزمه‌های عبور از روحانی به گوش می‌رسد، سوال اینجاست اگر بار دیگر انتخابات برگزار شود و رقابت میان روحانی و رئیسی باشد باید کدام یک را انتخاب کرد؟ پاسخ سوال واضح است حداقل من می‌دانم دوباره به روحانی رای خواهم داد. علت رای دادن به روحانی این نیست که او هر آنچه ما می‌گوییم را به گوش جان بپذیرد بلکه به این دلیل است که سیاست‌های او را مناسب برای اداره کشور می‌دانم.

نباید فراموش کنیم کشور ما کشوری است با مشکلات پیچیده و بعضا رو به افزایش لذا این تصور که یک نفر در موضع ریاست‌جمهوری قرار دارد قادر است همه مشکلات را به سرعت حل کند تصور غیرواقعی است. در شرایط حاضر لازم است ما نگاه خود درباره حمایت از روحانی در زمان انتخابات را دوباره مرور کنیم؛ در آن مقطع ما با حمایت از حسن روحانی در واقع از یک بسته سیاسی حمایت کردیم.

 یادمان باشد که هیچ‌گاه صحبت بر سر این نیست که نقدی به دولت مطرح نشود. مشخص است که باید دولت را نقد کرد اما به نظر می‌رسد به جای انتقادات کور و بی‌هدف باید به سمت ارائه راهکار حرکت کنیم و اگر ایراد و نقصی می‌بینیم آن را به طور روشن و شفاف مطرح کنیم.

من فکر می‌کنم اگر امروز کمپین‌های انتقادی تشکیل می‌شود به این دلیل است که دولت مشکلاتش را با مردم درمیان نمی‌گذارد، آنها مشکلات معیشتی خود را می‌بینند اما دلیل حل‌شدنش را نمی‌دانند. پشت درهای بسته نمی‌توان مشکلات کشور را حل کرد؛ این یک واقعیت است.

حسن روحانی به عنوان فردی که در راس دولت قرار دارد باید از همه ظرفیت‌های لازم برای ایجاد یک رابطه دو سوی با مردم گام بردارد و در این مسیر اگر دولت تصمیم نگیرد کشور با بحران روبه‌رومی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز