خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

مجلس با اولویت بررسی طرح تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری مخالف کرد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۰۷۶

مجلس با تقاضای بررسی طرح تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را به صورت اولویت‌دار مخالفت کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی تقاضای جمعی از نمایندگان برای تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی اختصاص داشت، با تشکیل این کمیسیون مخالفت کردند.

پروانه سلحشوری به نمایندگی از طراحان طرح تشکیل این کمیسیون ویژه اعلام کرد: از آنجا که درآمدزایی صنعت گردشگری می‌تواند بسیار بیشتر از درآمدهای نفتی و قابل اتکاتر باشد، پیشنهاد رسیدگی اولویت‌دار کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را مطرح کردیم.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس ادامه داد: این کمیسیون به‌‎صورت ویژه بررسی و رفع موانع توسعه صنعت گردشگری، تصویب قوانین لازم برای توسعه صنعت گردشگری و نظارت بر این حوزه را برعهده خواهد داشت.

محسن کوهکن در مخالفت با این درخواست گفت: به‌جای اولویت دادن به این درخواست بهتر است، تکلیف پرداخت حقوق کارکنان فولاد و بازنشستگان را در اولویت قرار دهیم.

نمایندگان در نهایت و پس از استماع سخنان موافقان و مخالفان طرح، با اکثریت آرا با درخواست بررسی این طرح با اولویت مخالفت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز