خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله امامی کاشانی

نظام نباید تضعیف شود/ انتقادات را به جامعه نکشانید

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۳۸۴

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه همه در زیر چتر جمهوری اسلامی به سرمی‌بریم، تاکید کرد: نمی‌گویم انتقاد نیست؛ می‌گویم انتقادات را به جامعه نکشانید. دشمن خوشحال می‌شود.

آیت‌الله ناصر امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران این هفته تهران با اشاره به فضای سیاسی داخل کشور گفت: در حال حاضر بحث‌هایی در داخل کشور وجود دارد. می‌بینیم دنیا خود را علیه کشور ما  بسیج کرده است. از یک طرف موشک که خود یمنی‌ها دارند یا اینکه از دیگران می‌گیرند و به سمت ریاض پرتاب می‌کند را به ایران منتسب می‌کنند و در آن آمریکا، آن مردک می‌گوید که موشک‌ها را ایران داده است.

با اتهام‌زنی می‌خواهند جهان را علیه ایران بسیج کنند

وی با بیان اینکه این اتهامات درحالی است که کارشناسان می‌گویند این موشک‌ها برای ایران نیست، اظهار داشت: با این حرف‌ها می‌خواهند جهان را علیه ایران بسیج کنند. خودشان به سعودی میلیاردها صلاح می‌دهند، پول سعودی را از این حاکم بدبخت می‌گیرند و مردم یمن را بیچاره می‌کنند و جنگ را در کشور اسلامی به وجود ‌می‌آورند.

امریکا با حرف‌ها و کارهای خود مردمش را فرومایه کرده است

این عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ترامپ خبیث است ولی ادعا می‌کند بنا داریم خارج از مرزها صلح بپا کننیم، اظهار داشت: این دجال شعار دروغ می‌دهند و می‌خواهند فرومایگی خود را با شعار کم کند. با این حرف‌ها و کار‌ها مردم خود را فرومایه کرده است و برای توجیه خود می‌گوید قدس پایتخت اسرائیل شود.

امریکا دنیای اسلام را علیه خود بسیج کرده است

امامی کاشانی ادامه داد: با این حرف‌ها دنیا اسلام را علیه خود بسیج کرده است. با این کارها می‌خواهند غلط‌های خود را توجیه کنند. همانطور که امام گفت آمریکا شیطان بزرگ است و کشور‌های اسلامی همه این کار را محکوم کردند.

دنیا پر از قساوت و فساد است

وی با بیان اینکه دنیا پر از قساوت و فساد است، تصریح کرد: در دنیا بسیجی علیه ایران شده است زیرا ایران می‌گوید انسانیت مطرح است و شما منطقه را آتش کشیدید. البته خدای متعال نقشه‌ها را نقش بر آب می‌کند. اینها و آل سعود چقدر به داعش امید داشتند اما داعش مرد و به جهنم واصل شد.

فکر تجزیه مرده است

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به رویکرد دولتمردان کنونی و سابق امریکا خاطرنشان کرد: ترامپ و رئیس‌جمهور‌های قبلی آمریکا هم می‌گفتند عراق باید تجزیه شود اما درحال حاضر فکر تجزیه مرد که این موضوع ما حصل شجاعت و ایستادگی مردم است.

جمهوری اسلامی حرم است

امامی کاشانی با بیان اینکه ما واقعا باید از نظر فکر و بصیرت و آشنایی به زمان بیدار باشیم و بفهمیم دنیا با ما چه می‌خواهد بکند، ابراز داشت: این همه خون دادیم که جمهوری اسلامی رشد کند اگر بگویم جمهوری اسلامی حرم است، افراط نکردم. آنچه در جمهوری اسلامی مهم هست این است که باید اسلام پیاده شود.

انتقادات درباره عملکرد قوا در جلسات خصوصی مطرح شود

وی با بیان اینکه نظام و آرمان جمهوری اسلامی نباید تضعیف شود، عنوان کرد: قوای سه گانه کار خود را می‌کنند اما کار بسیار سخت وسیع است. مخصوصا در قوه قضاییه کار وسیع و مشکل است. اگر کسی با دولت، مجلس و قوه قضائیه حرف دارد این حرف در جلسات خصوصی بزند. اگر جلسه خصوصی را کافی نمی‌دانند حکم بیاورد و جلسه‌ای با آنها بگذارند و حرف‌های خود را بگوید نه اینکه همین گونه حرف بزند و چه بسا حرف خلاف واقع گفته شود و رسانه‌ها هم  ۱۰ تا روی آن بگذارند و جامعه را متشنج کنند و مسئولان و ملت را دلسرد کنند.

انتقادات را به جامعه نکشانید

تولیت مدرسه عالی شهید مطهری با بیان اینکه همه در زیر چتر جمهوری اسلامی به سرمی‌بریم، یادآور شد: نمی‌گویم انتقاد نیست؛ می‌گویم انتقادات را به جامعه نکشانید. دشمن خوشحال می‌شود. با بودن رهبری عادل گزندی نیست ولی در عین حال باید متن جامعه و کیان کشور را همه حفظ کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز