خبرگزاری کار ایران

بیادی:

احزاب در ایران به صورت باندی مدیریت می‌شوند/ فقط دولت مسئول رفع آلودگی هوا نیست

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۹۱۲

یک فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: احزاب متاسفانه به صورت باندی مدیریت می‌شوند و از طرفی احزاب در ایران هنوز جایگاهی ندارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن بیادی در نشست استاندار تهران با دبیران کل احزاب، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های سیاسی گفت: معلوم نیست که مسئول آلودگی هوا کیست؟‌ همه می‌گویند دولت است ولی فقط دولت نیست.

وی با بیان اینکه همه باید برای رفع آلودگی فعالیت کنند، اظهار داشت: مدیریت جزیره‌ای در این باره موجب بی‌اثر شدن فعالیت‌ها در این باره و عدم پاسخگویی در این خصوص می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: احزاب متاسفانه به صورت باندی مدیریت می‌شوند و از طرفی احزاب در ایران هنوز جایگاهی ندارند.

احمد کریمی اصفهانی هم در نشست استاندار تهران با دبیران کل احزاب، انجمن‌های اسلامی و تشکل‌های سیاسی گفت: باید از ظرفیت‌های مختلف از جمله احزاب در جهت حل مشکلات استفاده کرد.

وی با اشاره با قانون جدید احزاب اظهار داشت: البته با توجه به قانون جدید باید دید چه احزابی می‌مانند و کدام‌ها می‌روند. با این حال کارشناسان کمیسیون ماده ۱۰ باید به نظرات واحدی برسند. باید آیین نامه یکسان واحدی برسند در حالی که به هر کارشناسی مراجعه می‌کنیم هرکس یک نظر می‌دهد.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه در ۱۱۲ هکتار بازار بیشترین تردد صورت می‌گیرد و یک میلیون و ۵۰۰ سفر روزانه در تهران تردد می‌کند ولی فاقد امکانات لازم است، تصریح کرد: اگر تمهیدات لازم صورت نگیرد ما با وضعیت به مراتب بدتری نسبت به کرمانشاه روبرو هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز