خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان؛

استفساریه برنامه پنجم توسعه درمورد قانون خدمات کشوری از دستورکار مجلس خارج شد / خروج طرح الحاق یک تبصره به قانون مقررات استخدامی سپاه از دستور

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۷۴۷

نمایندگان طرح استفساریه ماده ۵۹ قانون برنامه پنجم و همچنین طرح الحاق یک تبصره به قانون مقررات استخدامی سپاه را از دستورکار مجلس خارج کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، نمایندگان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی طرح استفساریه ماده ۵۹ قانون برنامه پنجم اختصاص داشت، این طرح را از دستور کار مجلس خارج کردند.

بنابر این طرح عدم کسر کسور بازنشستگی از فوق العاده اضافه کاری کارکنان مشمول قانون مدیریت خدمات کشور تابع صندوق تامین اجتماعی پیش‌بینی شده بود که برای تامین نظر شورای نگهبان موضوع استفساریه به دلیل منقضی شدن اجرای قانون برنامه پنجم، منتفی شدن موضوع طرح و قابل اصلاح نبودن آن به دلیل ایرادات ذکر شده از دستور کار خارج شد.

بر این اساس نمایندگان با ۱۵۲ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۹ رای ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر به خروج این طرح از دستورکار مجلس رای دادند.

این درحالی بود که نمایندگان در جریان بررسی طرحی دیگر نیز رای به خروج طرح از دستور کار مجلس داده که به این ترتیب، ماده واحده طرح الحاق یک تبصره به ماده ۱۹۰ قانون مقررات استخدامی سپاه که ازسوی شورای نگهبان به مجلس ارجاع شده بود، جهت تامین نظر شورای نگهبان حذف و از دستور کار مجلس خارج شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز