خبرگزاری کار ایران

دانشگاه‌های کشور میزبان چهره‌های اصلاح‌طلب و یاران احمدی‌نژاد

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۳۹۶

در آستانه روز دانشجو، برنامه‌های سیاسی در دانشگاه‌های مختلف کشور با حضور چهره‌های سیاسی اصلاح‌طلب و اصولگرا در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در مهمترین برنامه امروز در دانشگاه تربیت مدرس بهزاد نبوی، محمود صادقی و عبدالله رمضان زاده سخنرانی خواهند کرد.

دانشگاه شهید رجایی نیز میزبان الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس خواهد بود.

انجمن اسلامی آزاد اندیش دانشگاه علامه میزبان علیرضا بهشتی شیرازی و حمیده زرآبادی خواهد بود و علی مطهری نیز در انجمن اسلامی این دانشگاه سخنرانی خواهد کرد. سعید زیباکلام هم مهمان بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی خواهد بود تا یکی از سیاسی ترین برنامه های روز دانشجو در این دانشگاه رقم بخورد.

آذربایجان غربی، زنجان و کردستان میزبان چهره‌های اصلاح طلب!

به گزارش خبرنگار ایلنا بعد از کش و قوس های فراوان انجمن اسلامی دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ارومیه مجوز سخنرانی شهربانو امانی را گرفت و عضو شورای شهر تهران و عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی راهی ارومیه شد.

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران هم در دانشگاه علوم پزشکی زنجان مهمان انجمن اسلامی دانشجویان خواهد بود و صادق خرازی دبیرکل ندای ایرانیان نیز در دانشگاه کردستان مهمان انجمن اسلامی دانشجویان خواهد بود.

از اعضای حزب اعتماد ملی هم احمد مازنی به دانشگاه قم می رود و در برنامه انجمن اسلامی اعتدال دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی قم سخنرانی خواهد کرد و رسول منتجب نیا هم در یاسوج مهمان برنامه انجمن اسلامی دانشجویان خواهد بود.

مناظره روز!

در یکی از برنامه های جذاب امروز صادق زیباکلام و پیام فضلی نژاد در دانشگاه بین المللی امام خمینی با هم مناظره خواهند کرد.

برنامه ای که لغو شد

پیش از این اعلام شده بود معصومه ابتکار  به دانشگاه کرمان خواهد رفت و سخنران مراسم روز دانشجوی این دانشگاه خواهد بود. با این حال بعد از وقوع زلزله، برنامه سفر و سخنرانی ابتکار به تعویق افتاد.

یاران احمدی نژاد مهمان تشکل‌های اصولگرا

در مهمترین برنامه اصولگرایان، امروز علی باقری از اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای در دولت احمدی نژاد به اهواز می رود تا در دانشگاه جندی شاپور سخنرانی کند. ضرغامی در دانشگاه آزاد تهران جنوب می رود و زاهدی وزیر علوم احمدی نژاد نیز به دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواهد رفت.

دانشگاه‌های کشور میزبان چهره‌های اصلاح‌طلب و یاران احمدی‌نژاددانشگاه‌های کشور میزبان چهره‌های اصلاح‌طلب و یاران احمدی‌نژاد

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز