خبرگزاری کار ایران

نماینده تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

طراحی دوقطبی‌‌‌های مختلف از سوی احمدی‌نژاد برای فرار از قانون است/ اصولگرایان ساکت نباشند

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۶۲۸

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: احمدی‌نژاد و دوستانش باید در دادگاه به اتهاماتشان پاسخ بدهند اما آنها برای فرار این مخمصه دست به طراحی چنین دوقطبی‌هایی می‌زنند.

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص اقدامات صورت گرفته از سوی محمود احمدی‌نژاد طی هفته‌های اخیر گفت:  اقدامات و رفتارهای صورت گرفته توسط احمدی‌نژاد در یک ماه گذشته بسیار نامناسب است که می‌تواند پیامدهای ناخوشایند و نگران‌کننده‌ای برای نظام داشته باشد.

رفتارهای حساب‌نشده‌ احمدی‌نژاد موجب وهن نظام است

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته از سوی احمدی‌نژاد به اعتبار نظام لطمه وارد می‌کند، اظهار داشت: احمدی‌نژاد رفتارهای حساب‌نشده‌ای دارد که این رفتارها موجب وهن نظام است و ضروری است هرچه زودتر جلوی این دست از اقدامات گرفته شود.

اصولگرایان اقدامات احمدی‌نژاد را محکوم کنند

دبیرکل انجمن اسلامی معلمان ایران با اشاره به سکوت اصولگرایان نسبت به اقدامات احمدی‌نژاد و تخریب‌های وی علیه برادران لاریجانی به ویژه رئیس مجلس تصریح کرد: متاسفانه طی این مدت شاهد سکوت اصولگرایان نسبت به این رفتارها هستیم که موجب تاسف است. حرکت‌های احمدی‌نژاد مخرب است و اصولگرایان باید نسبت به این رفتارها واکنش نشان داده و آن را محکوم کنند.

اقدامات احمدی‌نژاد موجب تخریب چهره نظام و از بین رفتن اعتماد مردم می‌شود

محمدی با بیان اینکه علی لاریجانی از شخصیت‌ها و مسئولان مورد تایید نظام است، خاطرنشان کرد: رئیس مجلس جزیی از مجموعه نظام است. اگر وی اتهام یا اشکالی ندارد، این مسائل باید در دادگاهی صالحه مورد رسیدگی قرار گیرد نه اینکه در فضای رسانه‌ای اتهام‌زنی کرد. این اتهام‌زنی‌ها چاره کار نیست و موجب تخریب چهره نظام و از بین رفتن اعتماد مردم می‌شود.

واکنش قاطع و فوری اصولگرایان نسبت به اقدامات احمدی‌نژاد ضروری است

وی واکنش قاطع و فوری اصولگرایان نسبت به این اقدامات از سوی احمدی‌نژاد را ضروری دانست و ابراز داشت: کاری که احمدی‌نژاد می‌کند زیر سوال بردن کلیت نظام است و وقتی کلیت نظام مورد تعرض قرار می‌گیرد، نباید سکوت کرد. اصولگرایان جزیی از این نظام هستند و این درگونه مواقع باید از خود واکنش نشان دهند.

احمدی‌نژاد برای فرار از قانون اتهام‌زنی می‌کند

این عضو فراکسیون امید درخصوص چرایی اقدامات احمدی‌نژاد بیان کرد: برای دوستان احمدی‌نژاد از سوی قوه قضاییه مشکلاتی پیش آمده و دستگاه در حال رسیدگی به اتهامات آنهاست. من نمی‌گویم که این اتهامات درست یا غلط هستند زیرا این کار برعهده دادگاه است اما احمدی‌نژاد برای تحت شعاع قرار دادن این موضوع، دست به چنین اقداماتی می‌زند.

محمدی با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد برای فرار از قانون و تحت شعاع قرار دادن اقدامات دست به چنین اقداماتی می‌زند، یادآور شد: احمدی‌نژاد و دوستانش باید در دادگاه به اتهاماتشان پاسخ بدهند اما آنها برای فرار این مخمصه دست به طراحی چنین دوقطبی‌هایی می‌زنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز