خبرگزاری کار ایران

صادقی به ایلنا خبر داد؛

سوال از رحمانی‌فضلی درباره تعلل وزارت کشور در برخورد با املاک نجومی به هفته آینده موکول شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۵۹۶

رییس فراکسیون شفاف‌سازی و سالم‌سازی اقتصادی و انضباط مالی از به تعویق افتادن طرح سوال خود و ۱۵ نماینده دیگر مجلس از وزیر کشور درباره علت تعلل این وزارتخانه در درباره تعلل این وزارتخانه در برخورد با تخلفات صورت گرفته در واگذاری املاک شهرداری تهران و املاک نجومی خبر داد.

به گزارش ایلنا، در حالی که از ابتدای هفته جاری، سوال محمود صادقی و ۱۵ نماینده دیگر مجلس از عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور درباره تعلل این وزارتخانه در برخورد با تخلفات صورت گرفته در واگذاری املاک شهرداری تهران و املاک نجومی به‌عنوان یکی از دستورکارهای این هفته مجلس اعلام شده بود، پس از اعلام دستور کار امروز مجلس، مشخص شد که این سوال همچنان در کازیوی هیات رییسه باقی مانده و به صحن نخواهد آمد.

همزمان مصطفی کواکبیان نیز روز گذشته در گفت‌وگویی با ایلنا، از ادامه پیگیری تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در این رابطه خبر داده و با بیان این‌که قرار است اوائل آذرماه مسئولان شهرداری تهران برای پاسخگویی به سوالات تفحص‌کنندگان به کمیسیون عمران بیایند، علت وقفه طولانی مدت در انجام این مهم را برخی جابه‌جایی‌ها در شهرداری عنوان کرده است.

محمود صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره علت قرار نگرفتن طرح سوال از وزیر کشور در جلسه علنی این هفته مجلس گفت: باتوجه به برگزاری جلسه غیرعلنی طولانی‌مدت روز دوشنبه، طرح سوال بنده و ۱۵ نماینده دیگر از وزیر کشور به تعویق افتاد.

این نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس همچنین اعلام کرد: با هماهنگی‌هایی که صورت گرفته، قرار است سوال از وزیر کشور در جریان نشست علنی چهارشنبه هفته آینده در دستورکار قرار گرفته و در صحن علنی به آن رسیدگی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز