خبرگزاری کار ایران

مرعشی:

آدم فاسد چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا حتما باید حذف شود/ نگاه اصلاح‌طلبانه نجفى قابل دفاع است

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۳۳۰

عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: نگاه تمامیت‌خواهى که در قالیباف یا در احمدى‌نژاد بود نباید ما را منحرف کند. نگاه اصلاح‌طلبانه آقاى نجفى قابل دفاع است.

به گزارش ایلنا، سید حسین مرعشى با اشاره به انتقادها نسبت به برخی انتصاب‌های شهردار تهران در کانال تگرامی خود نوشت:

آدم فاسد چه اصلاح‌طلب چه اصولگرا حتما باید حذف شود

کشور یک اقلیت اصولگرا دارد و یک اکثریت اصلاح‌طلب. همین نما باید در مدیران شهردارى هم باشد.

قرار نیست ما مثل قالیباف همه را حذف کنیم و اتوبوسى نیرو بیاوریم.قرار است شهردارى را با همین نیروى انسانى اداره کنیم. باید اصل را بر توانایى و تخصص افراد گذاشت.

قرار است ما نگاه اصلاح‌طلبانه داشته باشیم. نگاه تمامیت‌خواهى که در قالیباف یا در احمدى‌نژاد بود نباید ما را منحرف کند. نگاه اصلاح‌طلبانه آقاى نجفى قابل دفاع است.

سیاست اصلاح‌طلبان در برخورد با مسائل کشور با سیاست گروه‌هاى افراطى یعنى بعضى از اصولگرایان افراطى حتما متفاوت است.

هدف ما این نبوده است که فقط اشخاص جابه‌جا شوند، هدف ما این بود که سیاست‌ها و جهت‌گیری‌ها درست شود و کشور در مسیر صحیحى قرار داشته باشد.

 همان ضرورت‌هایى که وجود داشت که ما آقاى روحانى را بعنوان رییس‌جمهور انتخاب کنیم، یا با آن سبد سیاسى افرادى را به مجلس بفرستیم تا فراکسیون امید را شکل دهند، یا همه ضرورت‌هایى که براى شکل‌گیرى شوراى شهر و انتخاب آقاى نجفى به عنوان شهردار وجود داشت، هنوز سر جاى خودش باقی  است و ما نباید در حمایت قاطع از دولتمان دچار تردید شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز