خبرگزاری کار ایران

جزییات سوال پورابراهیمی از وزیر کار

asdasd
کد خبر : ۵۵۷۹۷۶

سوال محمدرضا پور ابراهیمی از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در صحن مجلس قرائت شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، رحیم زارع درباره سوال رئیس کمیسیون اقتصادی از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سوال مذکور در  ۹۵/۷/۳ در دستور کار کمیسیون اقتصادی قرار گرفت، آقای پورابراهیمی سوالی در خصوص بند ۵ ماده ۶ سیاست های اصل ۴۴ جهت شفاف سازی اطلاعات بنگاهای اقتصادی در خصوص سازمان های بورس از وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی داشتند که در آن سال عملیاتی نشد .

 وی ادامه داد: آقای ربیعی در پاسخ به این سوال گفتند اقداماتی صورت پذیرفت و قصد داریم در هیأت وزیران طرح را پیاده‌سازی کنیم که در وزارت رفاه کار و تعاون اجتماعی بنگاه های زیادن‌ده و سودده به صورت شفاف اطلاعات خود را اعلام کنند.

نماینده مردم آباده خاطرنشان کرد: آقای ربیعی گفتند بنا بر اجرای قانون مصوب کلیه شرکت‌های که در مجموع شرکت‌های تامین اجتماعی وجود دارد که  ۷۶ شرکت هستند که حدود ۸۰ درصد این شرکت‌ها را تشکیل می‌دهد اطلاعات خود را ارسال کردند و ۱۴۴ شرکت باقی مانده است.

در تاریخ  ۹۶/۶/۱ مجامع شرکت‌ها با حضور نمایندگان بورس انجام شد و هلدینگ‌های باقی مانده نیز تعیین تکلیف شدند اما آقای پورابراهیمی گفتند که تنها ۲۷ شرکت ثبت شده است و شرکت‌های دیگر به اصل سیاست‌های اصل ۴۴ اقدام به شفاف‌سازی نکرده‌اند و ایشان از پاسخ وزیر قانع نشدند و سوال به صحن مجلس ارجاع شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز