خبرگزاری کار ایران

قره‌خانی به ایلنا خبر داد؛

ارائه گزارش اطفای حریق دکل حفاری با حضور مدیرعامل شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب/ تشریح علل بروز حادثه در کمیسیون انرژی

asdasd
کد خبر : ۵۵۶۹۷۸

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به بررسی گزارش اطفای حریق دکل حفاری ۹۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران، از حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در جلسات این کمیسیون برای ارائه گزارش به نمایندگان خبر داد.

اسدالله قره‌خانی الوستانی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به دستور کار این هفته کمیسیون انرژی مجلس اعلام کرد: کمیسیون انرژی این هفته نیز همچون دیگر هفته‌های کاری مجلس برای رسیدگی به طرح‌ها، لوایح و گزارش‌های مختلف تشکیل جلسه خواهد داد.

وی افزود: بنابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هیات رییسه مجلس قرار است کمیسیون انرژی در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه این هفته جلسه داشته باشد.

نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس با اشاره به یکی از مهمترین برنامه‌های کاری کمیسیون انرژی در هفته جاری گفت: دعوت از مدیرعامل مناطق نفت‌خیز جنوب در دستورکار این هفته کمیسیون قرار گرفته و قرار است گزارشی درباره چگونگی اطفای حریق دکل حفاری ۹۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران مستقر روی چاه شماره ۱۴۷ رگ سفید به کمیسیون ارائه کند.

قره‌خانی در پایان تصریح کرد: علاوه بر آن مسئولان این شرکت نفتی درباره برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و شیوه‌های کار این شرکت توضیحاتی ارائه داده و علت بروز این حادثه کمیسیون را نیز تشریح خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، دکل حفاری ۹۵ فتح شرکت ملی حفاری ایران مستقر روی چاه شماره ۱۴۷ میدان رگ سفید یکشنبه هفتم آبان‌ سال جاری بر اثر فوران گاز چاه ۱۴۷ رگ سفید دچار حریق شد که در این حادثه ۲ نفر از کارکنان شرکت ملی حفاری جان باختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز