خبرگزاری کار ایران

پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا:

فراکسیون حقوق شهروندی با حضور ۵۰ نماینده مجلس تشکیل شد/ انتخاب اعضای هیات رییسه

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۹۱۹

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس از تشکیل فراکسیون حقوق شهروندی با حضور ۵۰ نفر از نمایندگان مجلس خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، با اشاره به تشکیل فراکسیون حقوق شهروندی در مجلس به‌منظور پیگیری مسائل مربوط به این حوزه در مجلس اعلام کرد: پس از بحث و بررسی فراوان و پیرو طرح مطالبات شهروندان در سال‌های اخیر که در جریان انتخابات ریاست‌جمهوری بیش از گذشته نیز نمود یافت، فراکسیون حقوق شهروندی با هدف پیگیری مسائل مربوط به حقوق زنان، اقوام، مذاهب، اصحاب رسانه و فعالان سیاسی، با حدود ۵۰ عضو تشکیل شده است.

وی افزود: بر این اساس انتخابات تشکیل هیات رییسه این فراکسیون برگزار شد و عبدالکریم حسین‌زاده نماینده نقده و اشنویه به‌عنوان رییس این فراکسیون انتخاب شدند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: همچنین قاسم میرزایی‌نیکو نماینده دماوند و فیروزکوه و فاطمه سعیدی نماینده مردم تهران به‌عنوان نواب رییس برگزیده شدند.

پارسایی با بیان این‌که به‌عنوان سخنگوی هیات رییسه این فراکسیون انتخاب شده است، گفت: پروانه سلحشوری دیگر نماینده تهران و محمد کاظمی نماینده ملایر هم به‌عنوان دبیران فراکسیون انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز