خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد امام خمینی:

عسگراولادی مصداق همراهی سیاست و دیانت بود

asdasd
کد خبر : ۵۵۴۶۳۴

رئیس کمیته امداد امام خمینی تاکید کرد: حقیقتا از زمان مدرس به ما گفته‌اند «سیاست ما عین دیانت ماست» و رفتار و کردار مرحوم عسگراولادی مصداق همراهی سیاست و دیانت بود. آن بزرگوار سیاست و دیانت را با جان خود آمیخت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سید پرویز فتاح عصر امروز در مراسم چهارمین سالگرد مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی که در مجتمع فرهنگی رفاه برگزار شد، گفت: رفتار آن بزرگمرد به گونه‌ای بود که هر که به رفتار و خلقش نگاه کرد، به انقلاب ما ایمان آورد و اگر اعتماد داشت، بیشتر اعتماد کرد. 

وی افزود: حقیقتا از زمان مدرس به ما گفته‌اند «سیاست ما عین دیانت ماست» و رفتار و کردار مرحوم عسگراولادی مصداق همراهی سیاست و دیانت بود. آن بزرگوار سیاست و دیانت را با جان خود آمیخت.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه امدادگری انسان را بالا برده و اهل عرش می‌کند، اظهار داشت: مولای ما امیرالمومنین(ع) خصایص بسیاری داشت اما نهایتا همه او را به امدادگری‌اش می‌شناسند و این رند مورد نظرمان، حضرت آقای عسگراولادی این حقیقت را می‌دانست.

فتاح ادامه داد: مرحوم عسگراولادی از انقلابی‌گری کم نداشت، از نزدیکی به امام و رهبری کم نداشت، اما می‌دانست آنچه باید بکند، همنشینی با یتیمان است و معتقدم این مسئله باعث شد با اینکه مومن و انقلابی بود، مومن‌تر و انقلابی‌تر شد.

وی با اشاره به دیگر ابعاد عسگراولادی تصریح کرد: مرحوم عسگراولادی با اقتصاد جهان آشنا بود اما وقتی به بازار می‌آمد، می‌گفت باید هوای این باربرهای بازار را داشته باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز