خبرگزاری کار ایران

یکی از علمای الازهر:

بین شیعه و سنی مشترکات بیش از ۹۰ درصد است

asdasd
کد خبر : ۵۵۳۴۶۵

یکی از علمای علمای الازهر گفت: بین شیعه و سنی مشترکات بیش از ۹۰ درصد است، ما در این ایام باید به کتاب خدا و سنت‌های پیامبر مراجعه کنیم تا با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم و از فلسطینی‌ها حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا ، شیخ عبدالله از علمای الازهر در نشست خبری که در حاشیه سی و دومین کنفرانس بین المللی وحدت برگزار شد، با تاکید بر این که همه بشریت به وجود پیامبر اکرم نیاز مبرم دارند،  گفت: همه به پیامبر اکرم نیاز مبرم دارند تا اختلافاتشان درباره ربوبیت خدا را حل کنند.

وی افزود: پیامبر اسلام مبعوث شد برای آن که مردم را از ظلمات نجات دهد و کرامت انسان را حفظ کند. پیامبر که برای مداوای جراحت‌هایی که در جنگ‌ها برای انسان‌ها به وجود آمده، مبعوث شده است، معتقد است که زنان با مردان برابرند و از این رو جامعه را از تبعیض علیه زنان نجات داد.

شیخ عبدالله با تاکید بر اینکه پیامبر اسلام برای تصحیح افکار نادرست و ظالمانه مبعوث شد، اظهار داشت: پیامبر اکرم، رسالت توحید را آورد و نور معرفت و علم را در جامعه گستراند. بین شیعه و سنی مشترکات بیش از ۹۰ درصد است، ما در این ایام باید به کتاب خدا و سنت‌های پیامبر مراجعه کنیم تا با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم و از فلسطینی‌ها حمایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز