خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی قرائت شد؛

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی/ ضرورت برخورد جدی با برهم‌زنندگان امنیت مردم ارومیه

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۳۶۵

در جلسه بعد از ظهر امروز مجلس شورای اسلامی نادر قاضی پور و علیرضا محجوب به وزرای دادگستری، اطلاعات و کشور درخصوص تسریع در برخورد جدی با کسانی که شأن و منزلت معلمان مدرسه راه شهدای اسلام آباد ناحیه دو ارومیه را زیرپا گذاشته است و مخل امنیت مردم منطقه شده‌اند، تذکر دادند.

به گزارش ایلنا، اکبر رنجبرزاده در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:

تذکر احد آزادی خواه نماینده مردم ملایر در مجلس به وزیر جهادکشاورزی در خصوص علت عدم پرداخت خسارت ناشی از تاخیر در پرداخت محصولات اساسی کشاورزی مطابق بند ب ماده ۳۱ برنامه ششم.

تذکر نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس به رئیس جمهور مبنی بر اینکه چرا پس از گذشت چندین سال از مشکلات پدیده و بلاتکلیفی سهامداران اقدام موثری جهت حل مشکل صورت نمی گیرد.

تذکر محمدقسیم عثمانی نماینده مردم بوکان در مجلس به رئیس جمهور در خصوص عدم استفاده از نیروهای کرد و اهل سنت مطابق وعده های انتخاباتی مطرح شده در دوره تبلیغات ریاست جمهوری.

تذکر حسین مقصودی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان مردم سبزوار و اسدآباد در مجلس به وزیر جهادکشاورزی در خصوص تاخیر و عدم برنامه ریزی منظم جهت خرید چغندر و چغندر قند کشاورزان.

تذکر عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو و چالدران در مجلس به وزیر اقتصاد و دارایی در خصوص رسیدگی به مشکلات بازارچه مرزی منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو با عنایت به اینکه نزدیک به ۷۰۰ نفر در بازارچه در منطقه آزاد تجاری ماکو فعال هستند.

تذکر نادر قاضی پور و محمد حسین فرهنگی نمایندگان مردم ارومیه و تبریز در مجلس به وزیر ورزش و جوانان در خصوص تسریع در لغو محرومیت آقای مهدی کیانی کاپیتان تیم محبوب تراکتورسازی تبریز.

تذکر نادر قاضی پور و علیرضا محجوب نمایندگان مردم ارومیه و تهران در مجلس به وزرای دادگستری، اطلاعات و کشور درخصوص تسریع در برخورد جدی با کسانی که شأن و منزلت معلمان مدرسه راه شهدای اسلام آباد ناحیه دو ارومیه را زیرپا گذاشته است و مخل امنیت مردم منطقه شده اند.

تذکر حشمت الله فلاحت پیشه نماینده مردم دالاهو و اسلام آباد غرب در مجلس به رئیس جمهور در خصوص دستور بازرسی از اهمال وزارت علوم به ویژه دانشگاه رازی کرمانشاه در احداث دانشکده فنی و مهندسی رازی اسلام آباد غرب، تذکر به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص پیگیری دلیل امتناع سازمان اتکا از اجرای مصوبه دولت دراحداث کارخانه قند جدید اسلام آباد غرب، همچنین تذکر به رئیس جمهور دستور بازگشایی مرز خسروی به روی زائرین با توجه به ازدحام ایجاد شده در سایر مرزهای ایران و عراق.

تذکر ملک شاهی راد نماینده مردم خرم آباد در مجلس به وزیر کشور در خصوص توقف چهارساله ارتقا واحدهای تقسیم های کشوری به خصوص ارتقا بخشداری سپید دشت به فرمانداری.

تذکر جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس به وزیر کشور چرا فرمانداری ها و بخشداری ها از حساب دهیاری ها برداشت دارند.

تذکر رمضانعلی سبحانی فر نماینده مردم سبزوار در مجلس به وزیر جهادکشاورزی در خصوص تسریع در پرداخت پول گندم کاران در آستانه کشت گندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز