خبرگزاری کار ایران

در صحن علنی مطرح شد؛

ماموریت رییس مجلس به کمیسیون‌ها برای بررسی حادثه در پالایشگاه تهران / تسلیت فراکسیون کارگری به خانواده درگذشتگان

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۱۷۹

رییس مجلس شورای اسلامی با عرض تسلیت به بازماندگان حادثه آتش‌سوزی در پالایشگاه تهران، از چند کمیسیون مجلس خواست که ابعاد این موضوع را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، علی لاریجانی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی که به بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی نیرو و علوم اختصاص داشت، در وقفه‌ای که ایجاد شد، به بروز حادثه اخیر در پالایشگاه تهران اشاره کرد و گفت: حادثه‌‌ای که در پالایشگاه نفت تهران رخ داد، باعث شد تعدادی از کارگران عزیز جانشان را از دست دهند.

او با بیان این‌که بروز این حادثه اسباب نگرانی فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: باید موضوع پالایشگاه و مباحث پالایشگاهی مورد توجه بیشتری قرار گیرد بنابر این از تعدادی از کمیسیون‌ها خواستیم هیات‌هایی را به پالایشگاه تهران فرستاده تا از نزدیک ابعاد حادثه را بررسی و مشکلات را مرتفع کنند تا این اینگونه حوادث تکرار نشود.

رییس مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های درگذشتگان این حادثه، گفت: به بازماندگان تسلیت می‌گوییم. همچنین فراکسیون کارگری مجلس نیز این حادثه را به خانواده کارگران تسلیت گفته است.

رییس قوه مقننه همچنین با اشاره به درگذشت سرافراز نماینده دوره هفتم از حوزه مشهد، دکتر شیخ نماینده ادوار مجلس و همچنین درگذشت مادر ابراهیمی نماینده فعلی مردم رامیان در مجلس، به بازماندگان و خانواده‌های درگذشتگان تسلیت گفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز