خبرگزاری کار ایران

دهمرده در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم:

به غلامی رای بالا بدهید که باقیات و صالحات در کارنامه عمل شما باشد

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۱۶۵

نماینده زابل گفت: غلامی به عدم دخالت سیاسی‌کاری در تصمیم‌گیری اعتقاد دارد به غلامی رای بالا بدهید که باقیات و صالحات در کارنامه عمل شما باشد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حبیب‌الله دهمرده در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم برنامه غلامی را روان‌سازی ارتباط بین دانشگاه و صنعت، پذیرش دانشجوی خارجی، تولید علم و تبدیل به فناوری، تشکیل پارک‌های علم و فناوری و انتقال دانش فنی و توسعه شرکت‌های دانش بنیان، ارتقای مهارت‌آموزی دانش آموختگان، حذف رشته‌های ناکارآمد و تاسیس زیر نظام‌های آموزش عالی از قبیل علمی و کاربردی و بازنگری در حوزه تصدی‌گری وزازت علوم خواند.  

نماینده زابل گفت: انسجام‌بخشی و سیاست‌گذاری‌ها در تعامل با شورای عالی انقلاب فرهنگی و کمیسیون مربوطه در مجلس نیز از برنامه‌های ایشان است. ایشان به عدم دخالت سیاسی‌کاری در تصمیم‌گیری اعتقاد  دارد و فعال کردن کرسی‌های آزاداندیشی در چارچوب تحول علوم انسانی از ویژگی‌های ایشان است.

وی گفت: غریب یک ربع قرن ایشان را می‌شناسم. غلامی فردی است متدین و ولایی و  درمدیریت بی‌حاشیه دانشگاه اعتقاد به منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها استاد تمام و در استفاده از مدیران شایسته  سابقه خوبی دارد.

دهمرده گفت: یکی از قوت‌های ایشان این است که چندین سال رییس دانشگاه بوده است. سابقه ریاست در دانشگاه شهرستان که خود نوید شناخت دانشگاه‌ها دور از پایتخت را دارد، اعتقاد به اسلامی کردن دانشگاه‌ها به فرموده امام دانشگاه اسلامی دانشگاهی است که خدمت بی منت به مردم می‌کند، از ویژگی های غلامی است. درخواست من از شما این است که به غلامی رای بالا بدهید که باقیات و صالحات در کارنامه عمل شما باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز