خبرگزاری کار ایران

وزیر دادگستری:

نقش کارشناس در ایجاد صلح و سازش بسیار تاثیرگذار است

asdasd
کد خبر : ۵۵۰۳۶۹

وزیر دادگستری تاکید کرد: نقش کارشناس در ایجاد صلح و سازش بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، سیدعلیرضا آوایی در همایش روز کارشناس که امشب در سالن اجلاس سران برگزار شد، گفت: خدا کمک کند که منصب‌ها، پست‌ها و مشهور شدن‌ها و تعریف و تمجیدها ما را از حال خودمان غافل نکند.

وی با بیان اینکه استدعایم این است که تلاش شود کار کارشناسی عادی نشود، اظهار داشت: عادی شدن کار کارشناسی آسیب برای کار است. یکی از آسیب‌های ما در کارهایمان عادی شدن کار و رسالت و مسئولیت است. وای بر حال ما قضات که به عنوان مثال در دادسرا بازرسی خانه‌های مردم و دستگیری آنها برایمان عادی شود و وسواس به خرج ندهیم.

وزیر دادگستری افزود: وای بر حال ما که فکر نکنیم عوارض کار ما چه تاثیری در سرنوشت ما دارد یا کارشناس فکر کند که دقت لازم ندارد و بدون دقت نظر دهد. در همه مشاغل خطر عادی شدن کار ممکن است به ما آسیب بزند.

آوایی با بیان اینکه تفاوت معنی‌دار و شوک‌آور نظریات کارشناسی می‌تواند تمام اعتبار کارشناسان را مخدوش کند، تصریح کرد: گاهی ما فکر می‌کنیم که نیاز به مطالعه نداریم که این موضوع هم آفت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بدیهی است که نقش کارشناس در ایجاد صلح و سازش بسیار تاثیرگذار است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز