خبرگزاری کار ایران

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

اهمیت برجام را در واکنش جهانی علیه سخنان رئیس‌جمهور آمریکا مشاهده کردیم

asdasd
کد خبر : ۵۴۷۰۳۷

معاون پارلمانی رئیس جمهوری در واکنش به اظهارات روز جمعه رئیس جمهوری آمریکا گفت: سخنان غیرمنطقی و خارج از آداب دونالد ترامپ رئیس جمهوری تازه کار آمریکا علیه مردم جمهوری اسلامی ایران و توافقنامه بین‌المللی برجام، آمریکا را بیش از پیش در جامعه جهانی منزوی می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیری اظهار کرد: سیاست‌های منطقی و تعامل خوب دولت یازدهم و دوازدهم با جامعه بین‌المللی، دولت آمریکا را عصبانی کرده و به همین دلیل دونالد ترامپ تلاش می‌کند با فحاشی و اتهامات بی اساس ایران را نیز عصبانی کند.

وی ادامه داد: ملت ایران برای مقابله با توطئه‌های آمریکا متحد هستند و این گونه توهین‌ها فقط باعث تقویت این اتحاد برای دفاع از کشور، نظام جمهوری اسلامی و نهادهای مردمی و انقلابی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود.

امیری یادآور شد: سخنان ترامپ همچنین نشان داد که برجام دستاوردهای خوبی برای جمهوری اسلامی ایران و جامعه جهانی داشته و یک توافق برد - برد بوده است. ما بخشی از اهمیت برجام را در واکنش سریع و یکپارچه جهانی علیه سخنان رئیس جمهوری آمریکا مشاهده کردیم و همین مساله نشان می‌دهد که دولت آمریکا بیش از همیشه در صحنه جهانی منزوی شده است. برجام یک سند حقوقی و بین‌المللی است و نقض آن توسط آمریکا، این کشور را نزد جامعه جهانی بی‌اعتبار می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز