خبرگزاری کار ایران

کواکبیان در تذکری:

سران قوا مثل سپاه و دستگاه دیپلماسی، اتحاد خود را نشان دهند/ اتهام‌زنی صداوسیما به اصلاح‌طلبان درست نیست

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۳۴۰

عضو اصلاح‌طلب کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در نحوه انعکاس احکام صادر شده برای تعدادی از فعالان سیاسی اصلاح طلب گفت: همانطور که سپاه و دست اندرکاران دستگاه دیپلماسی وحدت خود را در مقابل دشمنی‌ها نشان دادند، سران قوا نیز این اتحاد را بروز دهند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مصطفی کواکبیان در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری با اشاره به اظهارات اخیر رییس‌جمهوری آمریکا در مورد برجام اعلام کرد: در شرایطی که با لفاظی‌های ترامپ در برابر ایران مواجهیم و قرار است فردا هم علیه منافع ملت ایران سخنرانی کند، انتظار می‌رود سران قوا اتحاد خود را بروز دهند؛ همانطور که سپاه و دستگاه دیپلماسی در مقابل دشمنی‌ها اتحادشان را نشان دادند.

وی افزود: بنابر اصل ۱۷۶ قانون اساسی همه باید در چارچوب منویات نظام حرکت کنیم و قطعاً در کشور در تمامی عرصه‌های اقتصادی،‌ سیاسی و حتی فضای مجازی آمادگی لازم وجود دارد اما باز هم باید مسئولان اقتصادی به این موضوع توجه کنند که برخی التهاب‌ها در بعد اقتصادی فشاری به مردم وارد نکند.

عضو هیات رییسه فراکسیون امید مجلس همچنین با انتقاد نسبت به نحوه انعکاس اخبار صداوسیما در مورد احکام برخی فعالان سیاسی اصلاح‌طلب، گفت: اصلاح‌طلبان و اصولگرایان همه در صفی واحد در مقابل دشمن ایستادگی کرده و انسجام داخلی خود را حفظ می‌کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی بنابر اصل ۱۰۶ قانون اساسی مرجع تشخیص جاسوسی در کشور وزارت اطلاعات است و بر همین اساس وزیر اطلاعات درباره فرزند یکی از روسای قوا نظر خوبی را مطرح کرد.

نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با بیان این‌که قوه قضاییه اخیراً برخوردهایی با برخی فعالان اصلاح‌طلب داشته است، تاکید کرد: اینکه صداوسیما یک مرتبه حکم یک سال حبس تعزیری برای عده‌ای که قبلاً هم نماینده مجلس بودند را با عنوان جاسوسی مطرح کند درست نیست، بنابراین نباید آنها را بی‌جهت جاسوس خطاب کنیم.

کواکبیان در پایان تصریح کرد: انسجام داخلی در سطح حکومت و فعالان عرصه‌های مختلف وجود دارد. ترامپ بداند اقدامات جنون‌آمیزش هیچ خللی در سد محکم این ملت ایجاد نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز