خبرگزاری کار ایران

ترامپ:

برجام، توافقی وحشتناک و ایران بازیگر بدی است

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۱۰۲

رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا با موضع‌گیری مجدد علیه برجام آن را وحشتناک توصیف کرد.

به گزارش ایلنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری ایالات متحده آمریکا با موضع‌گیری علیه توافق هسته‌ای میان ایران و کشورهای ۱+۵ از برجام انتقاد کرد.

وی در این مصاحبه برجام را یک توافق وحشتناک خواند که هیچ‌گاه نباید به وقوع می‌پیوست.

ترامپ خاطرنشان کرد: «زمانی که به ریاست‌جمهوری رسیدم، وضعیت خاورمیانه بسیار متشنج بود که در حال حاضر نسبتا بهبود پیدا کرده است. آمریکا در این منطقه مشکلاتی دارد که از جمله آن‌ها توافق‌ هسته‌ای با ایران است».

وی در ادامه افزود: «این یک توافق وحشتناک بود که نباید حاصل می‌شد».

ترامپ مدعی شد: «برجام باعث دستیابی ایران به تسلیحات هسته‌ای در یک دوره زمانی کوتاه خواهد شد و شما شاهد آن در آینده نه چندان دور خواهید بود».

وی درباره اقدام خود در قبال برجام اعلام کرد که در حال حاضر در این باره اظهار نظر نخواهد کرد ولی به زودی به طور کامل مشخص می‌شود که دولت آمریکا چه اقدامی در قبال برجام انجام خواهد داد.

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا در ادامه افزود: «فقط این را می‌توانم بگویم که از این توافق بسیار ناراضی هستم چرا که ایران همه‌جا مشکل داشته و مشکلات جدیدی ایجاد می‌کند و به روح برجام نیز پایبند نیست».

وی ادعا کرد ایران در حال کمک مالی و مبادلات تجاری با کره‌شمالی است که از نظر خود آن‌ها مشکلی ندارد ولی از نظر ما این عدم پایبندی به روح توافق هسته‌ای است.

ترامپ اضافه کرد:« شما در آینده نزدیک شاهد اقدام ما خواهید بود چرا که ایران بازیگر بدی است و ما آن‌ها را به عنوان یک بازیگر بد زیر نظر خواهیم داشت».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز