خبرگزاری کار ایران

میرلوحی به ایلنا خبرداد؛

گزارش کمیته ارزیابی نهایی شد/ تصمیم‌گیری درباره ساز و کار شورای عالی در اولین جلسه/ بررسی پیشنهاد ایجاد کارگروه‌های جدید

asdasd
کد خبر : ۵۴۳۷۳۶

یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: گزارش کمیته ارزیابی شورای عالی‌سیاست‌گذاری آماده ارائه شده است.

سید محمود میرلوحی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره آخرین فعالیت‌های کمیته ارزیابی شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفت: کمیته ارزیابی گزارش نهایی خود را آماده و آن را در جلسه هیات رئیسه شورای عالی ارائه کرد و باید منتظر تصمیم‌گیری در جلسه شورای عالی باشیم.

وی ادامه داد: نمی‌توان گفت شورای عالی باتوجه به گزینه‌هایی که در بخش‌های مختلف بوده است چه تصمیمی می‌گیرد و چه اتفاقی خواهد افتاد.

این عضو کمیته ارزیابی با بیان اینکه ماندن اصل شورا مورد نظر همه است، گفت: دوستان، اعضا، احزاب، استان‌ها و شخصیت‌ها بر روی این نظر اجماع دارند که شورا بماند و استمرار داشته باشد اما روی اینکه  برخی از سازوکارها، نرم‌افزارها، آیین‌نامه‌ها، سطح‌بندی فعالیت‌ها و نوع ارتباط با استان‌ها باید تغییر کند همه اتفاق نظر دارند.

وی خاطرنشان کرد: پیشنهادات جدید و متفاوتی هم مطرح است؛ مثلاً در بستن لیست انتخابات مجلس، خود هیأت رئیسه بود که آن را بست اما این‌بار هیات رئیسه این کار را به شورای عالی واگذار کرد، و یا در دوره قبل ما میز استان‌ها داشتیم اما این بار رابط استان‌ها داریم.

میرلوحی با بیان اینکه ایجاد برخی سازوکارها و کارگروه‌های جدید مطرح شده است، گفت: با توجه به این‌که انتخابات مجلس یازدهم پیش‌روی ما است لذا متناسب با نوع انتخابات، تجربیات دو دوره گذشته و بررسی  نقاط ضعف و قوت یکسری پیشنهادهای اصلاحی و تکمیلی مطرح شده، ‌اما اینکه کدام پذیرفته شود به برگزاری جلسه شورای عالی موکول شده ضمن این که خود کمیته هم نظراتی دارد.

این عضو کمیته ارزیابی تاکید کرد: تا جلسه تشکیل نشود اینکه وضعیت سه واژه استمرار، اصلاح و تکمیل چگونه خواهد شد، مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز