خبرگزاری کار ایران

نعمتی مطرح کرد؛

ابراز بی‌اطلاعی لاریجانی از طرح موضوع تغییر نظام انتخاباتی/ پیشنهاد ایجاد نظام پارلمانی نظر شخصی یوسفیان‌ملا بود

asdasd
کد خبر : ۵۴۲۱۷۳

سخنگوی مجلس تاکید کرد: در پی انتشار مطالبی در خصوص نظام پارلمانی مذاکراتی با آقای لاریجانی داشتم و با توجه به انتساب موضوع به ایشان از سوی برخی رسانه‌ها، نظر ایشان را در این زمینه جویا شدم. آقای لاریجانی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که نظری در این رابطه ندارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، بهروز نعمتی در حاشیه نشست علنی امروز مجلس درباره انتشار مطالبی در مورد تغییر نظام انتخاباتی از ریاستی به پارلمانی گفت: در پی انتشار مطالبی در خصوص نظام پارلمانی مذاکراتی با آقای لاریجانی داشتم و با توجه به انتساب موضوع به ایشان از سوی برخی رسانه‌ها، نظر ایشان را در این زمینه جویا شدم.

وی ادامه داد:‌ آقای لاریجانی از این موضوع ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت که نظری در این رابطه ندارد.

سخنگوی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنابراین موضوع مطروحه از سوی آقای یوسفیان‌ملا، نظر شخصی ایشان است که از سوی برخی نمایندگان نیز دنبال می‌شود و البته قابل احترام است و ربطی به آقای لاریجانی ندارد.

نعمتی در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان حق دارند در موضوعات مختلف، اظهارنظر کنند اما انتساب این مباحث به آقای لاریجانی صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، بهروز نعمتی برای اعلام این خبر در جمع خبرنگاران حاضر نشد و صرفاً مطالب ذکر شده را در قالب یک دست‌نوشته در اختیار یکی از خبرنگاران قرار داد تا در تمامی رسانه‌ها منتشر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز