خبرگزاری کار ایران

جانشین نیروی زمینی ارتش:

شهدای مدافع حرم ادامه دهنده راه شهدای کربلا هستند

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۸۹۱

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: شهدا موجب استقلال، عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی صبح امروز در آئین صبحگاه یگان‌های نمونه نیروی زمینی ارتش که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا و سالروز عملیات حماسی شکست حصر آبادان برگزار شد، گفت: شهدای مدافع حرم ادامه‌دهنده راه شهدای دفاع مقدس و کربلا هستند و شهید حججی نمونه‌ای از سربازان ولایتمدار امام خامنه‌ای عزیز است.

وی با تاکید بر اینکه امثال شهید حججی در جای جای میهن اسلامی ایران به فرمان فرمانده خود آماده ورود به میدان هستند، اظهار داشت: رشادت‌های تمامی نیروهای مسلح در دوران هشت سال دفاع مقدس خود یک تاریخ است که باید به نسل‌های آینده منتقل شود.

جانشین نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: کشور ما در سایه آقا امام زمان (عج) و با مردمی تحت فرمان ولی امر مسلمین حتی یک روز از مسیر اصلی خودش منحرف نشده است.

نعمتی با بیان اینکه رزمندگان دفاع مقدس با وحدت و یکپارچگی موجب شگفتی جهانیان شدند، تصریح کرد: رزمندگان اسلام موجب پیروزی ملت ایران و شگفتی جهانیان شدند.

امیر نعمتی با تاکید بر اینکه با رهبری عهد می‌بندیم ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم، خاطرنشان کرد: قدم رزمندگان دفاع مقدس بر روی چشمانمان جای دارد.

همچنین در پایان سخنان جانشین نیروی زمینی ارتش، یگان‌های نمونه نیروی زمینی با انجام حرکات نمایشی از مقابل جایگاه به رژه پرداختند.

در این آئین که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدای دفاع مقدس، فرماندهان و مسئولان و پیشکسوتان برگزار شد از خانواده معظم شهدا تقدیر به عمل آمد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز