خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام پناهیان:

هیچ‌گاه قاتلان اصلی شهید حججی را فراموش نمی‌کنیم/ سپاهیان، موشک‌های خود را برای نابودی اسراییل آماده کنید

asdasd
کد خبر : ۵۴۰۵۶۸

پناهیان گفت: شهادت حججی نشان می‌دهد سپاه ظرفیت جذب و حفظ این جوانان عاشق را دارد. باید به این سازمان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در مراسم تشییع شهید حججی در میدان امام حسین گفت: شهید حججی افتخاری برای خانواده و سپاه است. شهادت حججی نشان می‌دهد سپاه ظرفیت جذب و حفظ این جوانان عاشق را دارد. باید به این سازمان تبریک گفت.

وی با بیان اینکه شهید حججی الگویی برای نیروهای حزب اللهی شد، اظهار داشت: او شب و روز نمی‌شناخت برای اینکه در مناطق محروم فعالیت کند تا به آباد کردن روستا بپردازد، شب و روز نمی‌شناخت برای اینکه برای انقلاب فعالیت کند و امروز می‌بینیم که کسانی که حتی غیر انقلابی هستند، سر تواضع به مقام این شهید فرود آورده‌اند و به خاطر آن فتوت و جوانمردی که در این شهید بوده است و در این شهید دیده‌اند همه به او احترام می‌گذارند و حزب‌اللهی‌گری یعنی همین.

پناهیان افزود:تا چنین شهیدانی داریم، نه تنها امنیت در کشور برقرار است، بلکه مرگ استکبار را هم در چنین تشییع باشکوهی جشن می‌گیریم.

وی با بیان اینکه چشم امید مظلومان جهان به شماست، تصریح کرد: شما فکر حججی و تفکر شهادت را در منطقه صادر کردید. فرصتی پیش بیاید می‌بینید شیعه و سنی خط مقاومت را پذیرفته‌اند و این موجب هراس مستکبران عالم شده است.

پناهیان ادامه داد: استکبار می‌خواست فکر شهادت را پس از جنگ از بین ببرد. روزنامه‌های این مملکت زمانی نوشتند مردم از شهات و فرهنگ شهادت حالشان بهم می‌خورد. کجا هستند آنها بیایند ببینند که مردم هنوز به شهدایشان افتخار می‌کنند و برای تشییع شهدایشان بیش از گذشته مایه می‌گذارند، کی در دوران دفاع مقدس شهدا این قدر عزیز بودند که هم اکنون عزیز هستند و کی مردم برای شهدا اینقدر بیداری و قیام پیدا می‌کردند، آنقدر که امروز قیام می‌کنند و این رشد مردم ما را نشان می‌دهد.

وی  با تاکید بر اینکه بنا نیست همه ما شهادت‌طلب شویم و همه مانند حججی آرزوی شهادت بکنیم، خاطرنشان کرد: برخی از ما توان و ظرفیت بالای معنوی را نداریم ولی احترام برای شهدای حرم و حضور در مراسم هم تشییع کافی است. خدا انتظار ندارد همه مانند حججی باشند خدا از مردم زیاد انتظار ندارد. آفرین به شما مردم که چنین به شهدا احترام می گذارید.

پناهیان با بیان اینکه ما هیچ گاه قاتلان اصلی حججی را فراموش نمی‌کنیم، ابراز داشت: ما می‌فهمیم خنجری که سر حججی را برید امریکا و اسراییل تیز کرده بودند. حججی قول می‌دهیم تا اسراییل را نابود نکنیم آرام ننشینیم.

وی اضافه کرد: اسراییل تا تو را نابود نکنیم صداقت‌مان برای عزداری امام حسین ثابت نمی‌شود. ما اسراییل را یزید و شمر زمانه می‌دانیم.

وی با بیان اینکه اسراییل، به سر بریده شهید حججی قسم سر سرمداران‌تان را از تن جدا خواهیم کرد، عنوان کرد: ما ملت باهوشی هستیم و ایرانیان فریب نمی‌خورند. ما باید در میدان نبرد دو آتش بریزیم. یکی روبروی ماست و یکی عقبه دشمن و اگر عقبه دشمن را نابود کنیم آنگاه دشمن نیز نابود می‌شود.

پناهیان خطاب به سپاه یادآور شد: سپاهیان پاسدار ، موشک‌های خود را برای نابودی اسراییل آماده کنید. انتقام خون حججی با نابودی داعش گرفته نمی‌شود بلکه با نابودی اسراییل گرفته می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز