خبرگزاری کار ایران

شریعتمداری درنشست با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

تاکنون در مسیر شفاف‌سازی نتایج خوبی به دست آورده‌ایم/ کلیه معاملات را طی ۳ ماه آینده علنی می‌‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۵۳۹۹۲۹

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، شفاف سازی را راهبرد خود در این وزارتخانه عنوان کرد و گفت: تاکنون در این مسیر نتایج بسیار خوبی به دست آورده‌ایم.

به گزارش ایلنا، «محمد شریعتمداری» در جلسه روز یکشنبه با فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس ضمن تقدیر از اعتماد نمایندگان، یاد و خاطره مرحوم نوربخش و تاج الدین را گرامی داشت.

وی در ادامه به موضوع پتروشیمی اشاره کرد و اظهار داشت: سیاست‌گذاری ما در حوزه پتروشیمی تشکیل هلدینگ‌های بزرگ و موثر است تا وضعیت شرکت‌‎ها را از این شرایط گسترده به لحاظ مدیریتی، خارج کنیم، در مورد فعالیت‌های فولاد، سیمان و ... نیز همین سیاست‌ها دنبال می‌شود.

وزیر تعان، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که شفاف سازی راهبرد ما در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و ادامه خواهد داشت، افزود: کلیه اطلاعات لازم در اختیار شهروندان و مردم قرار خواهد گرفت و تاکنون در مسیر شفاف‌سازی نتایج خیلی خوبی به دست آورده‌ایم، همچنین کلیه معاملات را طی ۳ ماه آینده علنی می‌کنیم زیرا اصل بر شفافیت است.

شریعتمداری یادآور شد: در سال ۹۷ و ۹۸ شرایط متفاوت است و اولویت‌های بودجه ای هم باید متفاوت باشد، ما خواستار پرداخت مطالبات تامین اجتماعی هستیم.

وی گفت: اگر مطالبات پرداخت نشود ما چگونه می‌توانیم تعهدات بیمه‌ای خود را انجام دهیم؟ ترتیبات پرداخت مطالبات تامین اجتماعی باید در بودجه ۹۸ دیده و تصویب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز