خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام رئیسی در جمع خبرنگاران:

سخنان سخیف ترامپ، دستاوردی جز بی‌آبرویی برای آمریکا ندارد/ برخی از مسئولان نمیدانند چه موضوعاتی را چه زمانی مطرح کنند

asdasd
کد خبر : ۵۳۸۲۳۰

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: صحبت‌های سخیف رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل آبروی این کشور را پیش جهانیان برد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه تجدید میثاق اعضای مجلس خبرگان رهبری با آرمان‌های امام خمینی(ره) در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات ترامپ عنوان کرد:  قبل از آنکه ما بخواهیم سخنان ترامپ را محکوم کنیم از نگاه افکار عمومی جهان، آزادگان، دولت‌ها و ملت‌ها محکوم است. ملت بزرگ ایران به میثاق‌ها پایبند است و بدعهدی و دشمنی برخی از دولت‌ها را به ویژه آمریکا را همیشه در ذهن دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب ما شاهد دشمنی‌هایی هستیم که آمریکا علیه ما روا داشته است، گفت: دست آ‌مریکا را در ناامنی‌های منطقه کاملا می‌بینیم چرا که پیش از این هم حامی القاعده، داعش و گروه‌های تروریستی بوده است. گروه‌های تکفیری و تروریستی ساخته نظام استکباری آمریکاست، وقتی که وزیر امور خارجه وقت آمریکا صراحتا از ایجاد داعش و گروه‌های تکفیری خبر می‌دهد جای هیچ تردیدی باقی نمی‌ماند.

تولیت آستان قدس با تاکید بر اینکه سخنان سخیف و بی‌اعتماد ترامپ از جایگاه سازمان ملل جز بی‌آبرویی برای آمریکا و کنار رفتن پرده بی‌هویت حقوق بشر آنها چیزی برای این کشور ندارد، خاطرنشان کرد:  به نظر من ملت بزرگ ایران برابر این حرکت باید نوعی مقابله به مثل داشته باشد.

وی افزود: همچنین پیش پرداخت‌هایی که در برجام داشته‌ایم کاملا ملت ما را مصمم می‌کند که قاطعانه برخورد کنیم. در مقام عمل و اجرا شورای نظارت بر برجام مواضع را کاملا رصد کند و متناسب با این مواضع اقدامات لازم را انجام دهد.

رئیسی با اشاره به اینکه مواضع رهبری و دولت بسیار قاطع است، تاکید کرد: آمریکایی‌ها باید احساس کنند که ایران کشوری نیست که با کشورهای دیگر مقایسه شود ما یک قدم از حقوق ملت خود عقب نشینی نخواهد کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از عدم استفاده درست از ظرفیت‌های کشور گفت: یکی از مشکلات امروز ما نداشتن ظرفیت از جانب مسئولان است که نمی‌دانند چه موضوعاتی را در چه زمانی مطرح کنند. متأسفانه برخی این ظرفیت لازم را ندارند و صحبت‌هایی را مطرح می‌کنند که نباید گفته شود. این فضا پیش از انتخابات و پس از انتخابات نیز ادامه داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) جلوه یک انسان با ظرفیت بودند و این ظرفیت هم برای انسان ایجاد نمی‌شود مگر در جلوه بندگی خدا، انقلاب پس از رحلت ایشان راهش ادامه داشته است و  نمونه‌ای از نتایج مثبت چهره با ظرفیت ایشان بوده است همین امر باعث می‌شود که انسان در دفاع از حقوق مردم و حقوق اجتماعی یک قدم هم عقب‌نشینی نکند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز