خبرگزاری کار ایران

دیدار سفیر ایران در عراق با نوری المالکی

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۵۰۸

سفیر ایران در بغداد با معاون رئیس‌جمهوری عراق دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، «نوری المالکی» معاون رئیس‌جمهوری عراق امروز –دوشنبه- با «ایرج مسجدی» سفیر ایران در بغداد دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار نوری المالکی با اشاره به وضعیت مبارزه با گروه تروریستی داعش و وضعیت موجود در عراق تاکید کرد مرحله آتی مرحله‌ای به مراتب مهمتر و سخت‌تر خواهد بود.

دفتر نوری المالکی با انتشار بیانیه‌ای تصریح کرد: معاون رئیس‌جمهوری عراق و سفیر جمهوری اسلامی ایران در این دیدار درباره روابط دوجانبه و راه‌های بهبود و گسترش آن‌ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دو طرف همچنین بر بهبود و مستحکم کردن روابط دوجانبه و همکاری در راستای خدمت به دو ملت دوست و همسایه تاکید کردند.

بحث درباره اوضاع سیاسی و امنیتی و پیروزی‌های بدست آمده در جبهه مبارزه با گروه تروریستی داعش توسط نیروهای مسلح و بسیج مردمی عراق از دیگر محورهای گفت‌وگو میان نوری المالکی و ایرج مسجدی بود.

نوری المالکی با اشاره به انتخابات عراق ضمن تاکید بر برگزاری آن در موعد مقرر خاطرنشان کرد باید به اصول قانون اساسی درباره انتخابات پایبند بود.

ایرج مسجدی نیز در این گفت‌وگو از حمایت ایران از عراق خبر داد و تاکید کرد ایران در پی داشتن بهترین روابط با عراق در زمینه‌های مختلف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز