خبرگزاری کار ایران

نماینده لاریجان به ایلنا خبر داد؛

جراحت جزئی پای رییس مجلس به‌خاطر پیاده‌روی / پای لاریجانی در گچ

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۴۷۱

نماینده آمل و لاریجان از جراحت پای رییس مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت که پای علی لاریجانی به‌ توصیه پزشکان در گچ است اما این مسئله به‌خاطر شکستگی استخوان نیست.

عزت‌الله یوسفیان‌ملا در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به جراحت جزئی پای رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: جراحت جزئی پای آقای لاریجانی شکستگی نیست و پزشکان به‌خاطر همین جراحت جزئی توصیه کردند که اگر گچ گرفته شود، بهتر است و زودتر بهبودی حاصل خواهد شد.

او با بیان این‌که علی لاریجانی برای آن‌که احتیاط پزشکی رعایت شود، تحت درمان قرار گرفته و در عین حال تاکید کرد: این مسئله جزئی خللی در مسیر کارهای رییس مجلس شورای اسلامی ایجاد نکرده و آقای لاریجانی از همان روز نخست، در دفتر کارش حاضر شده و مشکلی ندارد.

نماینده آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رییس مجلس زودتر از سایر همکاران به مجلس آمده و دیرتر از دیگران دفتر کارش را ترک می‌کند و تمامی کارهای روزانه را نیز انجام می‌دهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در پاسخ به سوالی درباره علت بروز این جراحت گفت: ظاهراً در یک پیاده‌روی و به‌علت این‌که پیاده‌روی ایشان زیاد شده بود، دچار مشکل شده و پزشکان نیز برای رعایت احیاط پزشکی اقدام به معالجه ازطریق گچ‌ گرفتن کردند و این مسئله به‌خاطر شکستگی نیست.

یوسفیان‌ملا تصریح کرد: پزشکان گفته‌اند که نیاز نیست پای آقای لاریجانی بیش از ۱۰ تا ۱۲ روز در گچ بماند و با این حساب احتمالاً هفته آینده مشکل مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز