خبرگزاری کار ایران

مصری در تذکر شفاهی:

آقای روحانی هیاتی را برای رفع مشکل بیکاری به استان کرمانشاه اعزام کنید

asdasd
کد خبر : ۵۲۹۳۴۲

نماینده اصولگرای کرمانشاه درمجلس یادآور شد:آقای روحانی استان کرمانشاه در چهار سال گذشته همواره رتبه نخست بیکاری را در اختیار داشته است. یا یک هیاتی برای رفع مشکل به استان اعزام کنید یا ما به همراه بیکاران یکپارچه خدمت می‌رسیم تا بیکاران را به چشم خودتان ببینید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، عبدالرضا مصری در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اعلام کرد: در زمانی که اینجا نشسته‌ایم رزمندگان عزیزمان در ارتش و سپاه در دمای بالای ۵۰ درجه و بدون هیچ امکاناتی مرزبانی می‌کنند اما متاسفانه به جای یک ماه، حقوق ۲۳ روز را دریافت می‌کنند. آیا اینکه حقوق ارتشیان و پاسداران کمتر محاسبه می‌شود را باید به حساب پاداش زحماتشان در نظر گرفت. لازم است هرچه سریع‌تر حقوق این عزیزان به طور کامل پرداخت شود.

وی گفت: آقای روحانی استان کرمانشاه در چهار سال گذشته همواره رتبه نخست بیکاری را در اختیار داشته است. یا یک هیاتی برای رفع مشکل به استان اعزام کنید یا ما به همراه بیکاران یکپارچه خدمت می‌رسیم تا بیکاران را  به چشم خودتان ببینید.

ن کشاورز که گندم خود را تحویل داده و باید بذر و پودر تهیه کند و فرصت کوتاهی در اختیار دارد با مشکل روبرو است. بنابراین پول آنها را زودتر بپردازید. متاسفانه در حالی که ذرت‌کاران یک سال است حقوق نگرفته‌اند حال می‌خواهند ۱۴ درصد از این پول کم شود و جریمه دیرکرد پول از خود ذرت‌کار گرفته می‌شود.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی همچنین با انتقاد از اقدامات نمایشی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وزیر کار ۳ سال پیش در حرکتی نمایشی عملیات اجرایی پالایشگاه آناهیتا ا آغاز کرده و با بلدوزر نشستند و گفتند بلدوزری شروع می‌کنم که کار سریع و بلدوزری انجام شود. اما این اقدام بلدوزری سه روز بعد متوقف شد و هم اکنون سه سال است این حرکت نمایشی جز کلاه گذاشتن سر مردم نتیجه‌ای نداشته است.

مصری در پایان با انتقاد از ورود تانکرهای سوخت به کشور یادآورشد: روزانه هزار تانکر سوخت از عراق وارد کشور می‌شود و به همراه آن اسلحه و تا ۵۰ هزار لیتر مشروبات الکلی وارد کشور می‌شود و عده‌ای رانت‌خوارمی‌خورند اما وزیر اطلاعات می‌گوید در جریان نیستم و وزیر کشور و دفاع نیز می‌گویند در جریان نیستم چه کسی در این کشور در جریان است و این در حالی است که برای فرستادن یک کامیون گوجه‌فرنگی با مشکل روبرو هستیم و باید پشت به پشت گوجه‌ها را داخل کامیون‌های عراقی بریزیم تا به آن سوی مرز منتقل شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز