خبرگزاری کار ایران

جابری انصاری در دیدار با رهبر مسیحیان مارونی:

ایران از تحولات مثبت در لبنان و منطقه حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۷۶۸۹

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه عصر امروز با رهبر مسیحیان مارونی لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش ایلنا، پاتریاک بشاره الراعی در این دیدار اهتمام و اولویت اصلی لبنان را تقویت وحدت داخلی دانست و گفت: مواجهه با بحران‌های اقتصادی و بازگشت آوارگان موجود در لبنان به کشورهایشان از دیگر اولویت‌های ما است.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران کشوری عزیز است و ما به کمک ایران در مسیر تحکیم وحدت لبنان نیازمندیم.

رهبر مسیحیان مارونی تاکید کرد: شواهد نشان می‌دهد جنگ در سوریه در مرحله نهایی است و ما از جمهوری اسلامی ایران و دیگر کشورهایی که برای رویارویی با تروریسم و پایان دادن به جنگ در سوریه تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

حسین جابری انصاری نیز در این دیدار پیام سفر خود به لبنان و دیدار با رهبران همه طوایف لبنان را احترام جمهوری اسلامی ایران به اجزای مختلف جامعه لبنان دانست و توافق داخلی در لبنان در شرایط سخت منطقه‌ای را ستودنی برشمرد.

معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه دستاوردهای سیاسی و پیروزی‌های میدانی ارتش و مقاومت و دولت و ملت لبنان در مبارزه با گروه‌های تروریستی و افراطی را مایه خرسندی دانست و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از این تحولات مثبت در لبنان و منطقه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز