خبرگزاری کار ایران

امیری اصفهانی:

سازمان تعزیرات باید سازمانی حافظ حقوق اشخاص، و پشتیبان فعالیت مشروع اقتصادی و یاور تولید ملی و اشتغال باشد

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۸۵۴

رییس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیرات باید سازمانی حافظ حقوق اشخاص و پشتیبان امنیت و فعالیت مشروع اقتصادی و یاور تولید ملی و اشتغال باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی امیری اصفهانی در مراسم تکریم و تودیع حجت‌الاسلام پورمحمدی و معارفه سیدعلیرضا آوایی در وزارت دادگستری گفت: امروز نباید در گذشته ماند بلکه باید از گذشته عبرت گرفت و به آینده فکر کرد.

رییس سازمان تعزیرات حکومتی ادامه داد: در طول مدتی که عزیزان در تعزیرات زحمت کشیدند کارهای خوبی از جمله کاهش پرونده‌ها، توانمندسازی بنیه علمی سازمان، ایجاد باور نسبت به وجود تعزیرات، گشت‌های مشترک، اصلاح قوانین و تشکیل یگان قضایی برای ابلاغ و اقدام صورت گرفته است.

او به برخی از ویژگی‌ها و افق سازمان تعزیرات اشاره کرد و گفت: انشالله سازمان تعزیرات با همکاری همه سالم‌تر، پاک دست‌تر، ناظری امین و متعهد و محکم، همیار مردم و همکار دولت در استیفا حق، سازمانی حرفه‌ای، توانمند، خلاق، درون‌زا و برون افزا، واقع گرا و مجری قانون، منصف حق‌گرا و پاسخگو، مستقل و جدی در ایفا وظیفه و با رویکردی مبنی بر پیشگیری باشد.

امیری اصفهانی با بیان اینکه سازمان تعزیرات باید سازمانی حافظ حقوق اشخاص و پشتیبان امنیت و فعالیت مشروع اقتصادی و یاور تولید ملی و اشتغال باشد، گفت: سازمان تعزیرات باید الگو در زمینه رسیدگی باشد. به آقای آوایی اطمینان خاطر می‌دهم مسیر ارتقا و رشد با هدایت شما بهتر از گذشته طی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز