خبرگزاری کار ایران

قاضی‌پور:

رانت نخوردم، گلابی خوردم چون به فکر کشاورزان هستم/می‌‌دانستم اینجا فضول هست

asdasd
کد خبر : ۵۲۶۷۴۰

نادر قاضی‌پور علت خوردن چند گلابی در یکی از جلسات رای اعتماد به وزرای پیشنهادی را «حمایت از کشاورزان» عنوان کرد و در اظهاراتی نامتعارف و اهانت‌آمیز گفت که باوجود این‌که می‌دانسته در صحن «فضول‌ها عکس می‌اندازند»، مدعی شد که با این کار می‌خواسته نشان دهد نمایندگان به فکر کشاورزان هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، در نخستین نشست علنی مجلس پس از اتمام کار جلسات رای‌اعتماد وزرای پیشنهادی، موضوع «گلابی‌های قاضی‌پور» حاشیه‌ساز شد و این حواشی  این نماینده اصولگرای ارومیه را وادار به بیان تذکر ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی در دفاع از حیثیت خود کرد؛ دفاعیه‌ای که البته بیشتر دفاع از کارگران و کشاورزان بود و مهم‌تر از آن، اهانت‌ به عکاسان و خبرنگاران.

بر این اساس درحالی که نمایندگان مجلس پس از آن‌که با تقاضای تفحص از برداشت‌های غیرقانونی آب از رودخانه‌ها مخالفت کرده و لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی را در دستور کار داشتند، هنگامی که مهرداد لاهوتی بائوج نماینده لنگرود در مجلس قصد داشت در مخالفت با ماده‌ای از این لایحه صحبت کند، حضور نادر قاضی‌پور در جایگاه هیات رییسه در اعتراض به عدم تصویب تقاضای تفحص از برداشت‌های غیرقانونی آب از رودخانه‌ها موجب برهم زدن تمرکز مسعود پزشکیان رییس جلسه شده بود و همین مسئله با واکنش مطایبه‌آمیز لاهوتی روبرو شد.

بر این اساس نماینده لنگرود با کنایه به تصاویری که اخیراً از نادر قاضی‌پور حین خوردن چند گلابی در صحن منتشر شده بود، گفت: آقای قاضی‌پور اگر گلابی‌هایت را خوردی، اجازه بده ما هم حرف بزنیم.

نادر قاضی‌پور نیز در اعتراض به این شوخی در تذکری اعلام کرد: آقای لاهوتی گاهی با صحبت‌هایشان توهین می‌کنند.

نماینده اصولگرای ارومیه در مجلس در اظهاراتی نامتعارف گلابی خوردن خود در صحن را به حمایت از کشاورزان و کارگران مرتبط دانست و گفت: من با این کار می‌خواستم بگویم رییس‌جمهوری از واردات میوه جلوگیری کرده و از کشاورزان حمایت کند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس خاطرنشان کرد: من زمانی که این کار را کردم می‌دانستم اینجا فضول هست و فضول‌ها عکس می‌اندازند اما خواستم نشان دهم نمایندگان به فکر کشاورزان هستند.

او با تاکید بر اینکه رانت نخوردم،‌ اختلاس و پارتی‌بازی هم نکردم، گفت: من فقط از کارگران و کشاورزان دفاع می‌کنم.

قاضی‌پور خطاب به لاهوتی گفت: شما از برنج و چای گیلان دفاع می‌کنید، آذربایجان غربی مرکز تولید میوه است و من هم از میوه آنجا دفاع می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز