خبرگزاری کار ایران

نماینده مرودشت در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

مخالف نداشتن سلطانی‌فر نشان از مدیریت بسیار قوی او است

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۸۶۰

نماینده مرودشت با تشریح عملکرد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: مخالف نداشتن سلطانی‌فر نشان از مدیریت بسیار قوی او است. او مطالبات ورزشکاران را پرداخت و توجه بسیار خوبی به پیشکسوتان داشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی برومندی در جلسه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در موافقت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان اظهار داشت: همانطور که می‌دانید وزارت ورزش و جوانان وزارتخانه بسیار مهمی است. یکی از کلیدی‌ترین وزارتخانه‌ها ورزش است. ورزش عرصه‌ای است برای داشتن جامعه‌ای پر نشاط و امیدوارم سلطانی‌فر همچون گذشته در کارش موفق باشد.

نماینده مردم مرودشت ادامه داد: پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران بارها در یک سال گذشته در کشورهای مختلف به اهتزاز در آمده و سرود مقدس جمهوری اسلامی نیز طنین‌انداز شده است.

او افزود: ۲۷درصد جمعیت ایران جوانان هستند که باید برای آنها برنامه‌ریزی مدونی صورت بگیرد. وزیری که برای این وزارتخانه انتخاب می‌شود باید قوی باشد. یک نکته‌ای را باید عرض کنم آن هم این است که از ابتدای انقلاب ما با داشتن مدیرانی جوان همیشه موفق بوده‌ایم. آقای سلطانی فر هم چنین خصوصیتی دارند و دارای یک سابقه اجرایی قوی با برنامه‌ای مدون است.

نماینده موافق وزیر خاطرنشان کرد: در مجلس نهم بنده در خدمت ایشان بودم. سلطانی‌فر فردی بسیار فردی متدین، باهوش، بااخلاق و با برنامه است. همیشه تعامل خوبی با مجلس داشته است. ۳۰ سال در این کشور مدیریت قوی داشته است. معاون استاندار در همین وزارتخانه‌ای که در گذشته به نام سازمان تربیت بدنی اداره می‌شد بوده است. در کلانشهر عضو شورای اسلامی شهر تهران بوده است. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی بوده است. تصمیماتی گرفتند که در طول ۳۰ سال بعد از انقلاب بی‌سابقه بوده است. ایجاد زیرساخت‌های بسیار قوی از کارنامه موفق ایشان بودند. ما همین چند ماه گذشته در همین مجلس به ایشان رای اعتماد دادیم. همین که الان ایشان در مجلس مخالف ندارند نشان از مدیریت بسیار قوی ایشان است.

برومندی ادامه داد: ایشان دو نکته بسیار مهم را در حوزه وزارتخانه به وجود آوردند؛ اولا در حوزه ورزش آرامش بسیار خوبی به وجود آمده و در ثانی برنامه ششم توسعه را به خوبی پیگیری کردند. در گذشته بسیاری از فدراسیون‌های ما وضعیت نابسامانی داشتند که ایشان آن را به خوبی درست کردند. همچنین ایشان مطالبات ورزشکاران را پرداخت و توجه بسیار خوبی به پیشکسوتان داشتند.

نماینده مردم مرودشت افزود: ایشان به ورزش بانوان با حفظ ارزش‌های اسلامی تاکید بسیار داشتند. برای نخستین بار خانه‌های جوان در استان‌ها شکل گرفت. ایشان در ۹ ماه گذشته ۳۰ سفر استانی برای بررسی مشکلات مردم در حوزه ورزش داشته‌اند. تمام پروژه‌های نیمه‌کاره ۳۰ سال گذشته را به بهره‌برداری رساندند.

برومندی در پا یان گفت: نکته بسیار مهم این است که ایشان توجه بسیار زیادی به ورزش روستایی و ایجاد زیرساخت‌های روستاها را در برنامه خود داشته است و امیدوارم همگی دوباره امروز به ایشان رای اعتماد بدهیم تا بتوانیم همچون گذشته یک وزارتخانه قوی داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز