خبرگزاری کار ایران

تربتی‌نژاد در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور:

هیچ بحران امنیتی در دوران وزارت رحمانی‌فضلی به وجود نیامد/ او به ارتقای جایگاه زنان و پیگیری اقتصاد مقاومتی باور دارد

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۳۹

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولیت این وزارتخانه باید به کسی داده شود که تعهد، تخصص و برنامه در همه زمینه‌ها د اشته باشد .

به گزارش ایلنا، نورمحمد تربتی‌نژاد در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم در دفاع از وزیر پیشنهادی کشور گفت:  این وزارتخانه یکی از مهمترین وزارتخانه‌ها است که گسترده‌ترین حوزه ماموریتی و وظایف را دارد. از تمشیت نیروی انتظامی گرفته تا راهبری شوراها و شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نظارت بر اتباع بیگانه و مهاجرین، اجرای انتخابات و بسیاری دیگر از امور در حیطه وظایف این وزارتخانه می‌باشد.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولیت این وزارتخانه باید به کسی داده شود که تعهد، تخصص و برنامه در همه زمینه‌ها داشته باشد. بنده آقای رحمانی فضلی را با توجه به شناخت سی ساله خود از ایشانT فردی توانمند می‌دانم. ایشان از لحاظ شخصیتی کوشا، خلاق، انقلابی و مورد وثوق نظام است.

او بیان داشت: رحمانی فضلی دارای مدرک دکترای مرتبط در رشته مرتبط می‌باشد و جزء هیhت علمی یک دانشگاه معتبر است. ایشان افتخار این را داشته است که در ۲۰ جایگاه مدیریتی از جمله ستاد مبارزه با مواد مخدر، هلال احمر، صدا و سیما و دیوان محاسبات انجام وظیفه کند. این سوابق اجرایی درخشان می‌تواند چراغ راه خوبی برای دادن رای اعتماد وزرا به ایشان باشد.

این نماینده مجلس تشریح کرد: رحمانی‌فضلی با این سوابق از نظر عملکرد کارنامه خوبی دارد. در حوزه امنیتی با اولویت دادن به پیشگیری به گونه‌ای عملکرد کرده است که در چهار ساله وزارتش هیچ بحران امنیتی به وجود نیامد و با افزایش دانش نیروی انتظامی باعث شده اعتماد به این نیرو در بین مردم افزایش یابد. همچنین ایشان امنیت گردشگران خارجی را هم ارتقا دادند که در جهت منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی است.

تربتی نژاد در ادامه نطق خود گفت: آقای رحمانی فضلی موفق شد که اسناد همکاری امنیتی با کشورهای جهان علی الخصوص کشورهای همسایه بنویسد که باعث افزایش امنیت کشور شده است. همچنین ایشان با پوشش مرزهای آبی و خاکی و اجرای طرح بیمه اتباع بیگانه نقش بشر دوستانه خود را عملی کرده است و در حوزه سیاسی نیز از حقوق  شهروندی مخصوصا در بررسی صلاحیت نامزدان انتخابات اقدامات خوبی انجام داده است.

او افزود: در حوزه عمرانی نیز برای حاشیه نشینان و بهبود وضعیت زندگی مرزنشینان اقدامات خوبی انجام داده است.

او افزود: برنامه‌‌های ارائه شده از سوی ایشان منطبق با اسناد بالادستی است. من آنها را مطالعه کردم و مطابقت بالایی با این اسناد دارد. ایشان در حوزه سیاسی به حضور تشکلات سیاسی و احزاب سیاسی و حقوق شهروندی و افزایش تعامل توجه داشتند و پیگیر لایحه جامع انتخابات نیز بوده است و تاکید بر حفظ تشکلات مردمی و کرامت اقوام دارد و به ارتقای جایگاه زنان، پیگیری اقتصاد مقاومتی نیز باور دارند.

این نماینده مجلس تشریح کرد: من برنامه ارائه شده توسط ایشان را مطالعه کردم مطابقت بالایی با اسناد بالادستی دارد با توجه به جایگاه وزارت کشور و ویژگی‌های شخصیتی و رفتار شفاف ایشان در دوره وزارت در دولت یازدهم امیدوارم با کسب رای اعتماد از نمایندگان مجلس بار دیگر ایشان موفق به نقش آفرینی در این سمت شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز