خبرگزاری کار ایران

دلخوش در تذکری مطرح کرد:

باید عدالت را در مورد وزرات پیشنهادی رعایت کنیم/ انتقاد از توزیع اسناد بی‌نام و نشان درباره شاخص‌های بی‌انضباطی اداری و مالی سازمان‌ها در صحن مجلس

asdasd
کد خبر : ۵۲۵۶۲۷

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از توزیع برگه‌هایی در صحن به عنوان شاخص بی‌انضباطی اداری و مالی سازمان‌ها و دستگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: هیئت رئیسه مجلس نباید اجازه دهد که چنین اسناد بی‌نام و نشان و بدون مشخصات رسمی در صحن توزیع شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاظم دلخوش در جریان نشست نوبت بعد از ظهر امروز مجلس در تذکری با استناد به مواد ۲۰۴ ، ۲۰۵ و ۲۰۶ آیین نامه داخلی مجلس اعلام کرد: ما باید عدالت را در مورد وزرات پیشنهادی رعایت کنیم اما به نظر می‌رسد در این مراحل آخر کار مشکلاتی پیش آمده است در حالی که مخالفان و موافقان نظرات خود را مطرح می‌کنند وزرای پیشنهادی نیز حق دارد از خود دفاع کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر نقش ویژه دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش دیوان محاسبات به عنوان بازوی نظارتی مجلس شورای اسلامی از توزیع برگه‌هایی در صحن به عنوان شاخص بی‌انضباطی اداری و مالی سازمان‌ها و دستگاه‌ها انتقاد کرد و گفت: هیئت رئیسه مجلس نباید اجازه دهد که چنین اسناد بی‌نام و نشان و بدون مشخصات رسمی در صحن توزیع شود.

دلخوش با تاکید بر تفاوت ساختار اداری و مالی در وزارتخانه‌های مختلف یادآور شد: کار برخی از وزارتخانه‌هایی که در بدو این فهرست قرار دارد شاید تا حدود ۵۰ برابر برخی وزارتخانه‌های کوچک باشد و نمی‌توان این گونه آنها را باهم مقایسه کرد و وزرای پیشنهادی نیز حق دارند از خود دفاع کنند.

علی لاریجانی در واکنش به این تذکر ضمن تایید آن اعلام کرد: از آقای وکیلی منشا این برگه‌ها و اسناد را جویا شدم و ایشان گفتند که توزیع این برگه‌ها منوط به اعلام نظر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه بوده است که به نظر می‌رسد غفلتی صورت گرفته است اما به هر حال تذکر شما وارد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز