خبرگزاری کار ایران

پایان اولین روز بررسی رای اعتماد به کابینه دوازدهم

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۲۱۵

نخستین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه دولت دوازدهم در مجلس شورای اسلامی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، دقایقی پیش مسعود پزشکیان که ریاست جلسه مجلس را برعهده داشت، پایان نشست علنی امروز مجلس را اعلام کرد.

در نخستین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی که در دو جلسه صبح و عصر برگزار شد، ابتدا حجت‌الاسلام حسن روحانی به معرفی رئوس برنامه‌های دولت دوازدهم پرداخت.

با پایان سخنان رئیس جمهور و معرفی وزرای پیشنهادی، پنج نماینده موافق و پنج نماینده مخالف کلیت برنامه‌های دولت دوازدهم به بیان نظرات خود پرداختند که البته بخشی آن به جلسه عصر امروز موکول شد.

پس از پایان نطق موافقان و مخالفان کلیت برنامه‌های دولت، اسحاق جهانگیری در مدت زمان باقی مانده از سوی رئیس جمهور به دفاع از برنامه‌های دولت دوازدهم پرداخت.

با پایان سخنان جهانگیری بررسی صلاحیت وزرای آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات آغاز شد که مخالفان و موافقان وی به بیان نظرات خود پرداخته و وزرای پیشنهادی نیز به دفاع از خود و همچنین تشریح برنامه‌هایشان پرداختند.

همچنین دو مخالف تصدی وزارت اطلاعات توسط حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی نیز به سخنرانی پرداختند که با اتمام زمان جلسه عصر، بررسی صلاحیت وزیر اطلاعات به جلسه صبح فردا موکول شد.

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه عصر امروز را برعهده داشت، در پایان جلسه امروز اعلام کرد که ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی فردا ساعت ۸ صبح خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز