خبرگزاری کار ایران

روحانی در معرفی وزیر ورزش و جوانان:

امیدوارم سازمان ملی جوانان استقلال پیدا کند/سلطانی‌فر باید شفافیت مالی را در ورزش لحاظ کند

asdasd
کد خبر : ۵۲۴۰۶۹

رئیس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان گفت: وزیر ورزش باید شفافیت مالی را در ورزش کشور لحاظ کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام حسن روحانی در معرفی مسعود سلطانی‌فر وزیر  پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان گفت: از آقای گودرزی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای این وزارتخانه کشیدند.آقای مسعود سلطانی‌فر مدت زیادی در میراث فرهنگی بودند. ایشان ۳۵ سال در بخش های مختلف خدمت کردند که امیدوارم در وزارت ورزش و جوانان نیز به طور مطلوب اقدام کنند .

روحانی خطاب به نمایندگان مجلس گفت: امیدوارم به زودی با تصویب مجلس سازمان ملی جوانان استقلال پیدا کند.

او در ادامه افزود: وزیر ورزش باید سرانه فضای ورزشی، عدالت در امکانات، شفافیت مالی، آماده سازی کشور برای انجام رویدادهای مهم ورزشی و همچنین ورزش های باستانی گام های مطلوب و مثبتی بردارد.

روحانی در خاتمه ضمن تشکر از نمایندگان مجلس گفت: امیدوارم دولت دوازدهم با تلاش و مشورت امروز بتواند برنامه هایی که هفته قبل معرفی کرده را در طول ۴ سال آتی به ثمر برساند انشاءالله هر ۱۷ وزیر رای اعتماد خواهند گرفت تا دولت دوازدهم قدم های محکمی را در جهت خدمت به مردم بردارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز