خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

آیت‌الله جنتی شهادت محسن حججی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۵۲۲۳۰۹

دبیر شورای نگهبان و رئیس مجلس خبرگان رهبری در پیامی شهادت محسن حججی رزمنده مدافع حرم اهل‌بیت (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام آیت‌الله احمد جنتی به شرح ذیل است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار شهدای کربلا و دست‌پرورده مکتب امام‌خمینی (ره) قاب تصویری پدید آورد که به سند گویا و ماندگار رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری‌های داعش بدل گردید.

آرامش و اطمینان خاطر ملهم از اعتقاد به آرمان‌های اصیل اسلام و انقلاب آنچنان در نگاه نافذ و مصمّم شهید محسن حُججی رخ نمود که گواه مرز روشن حق و باطل گردید.

ملّت غیور و قهرمان ایران به خوبی واقف است که این شهادت‌ها عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و عامل ثبات و امنیت کشور بوده و بازتاب‌های گسترده و فراگیر حقیقی و مجازی تکریم این شهید عزیز و سایر شهدا گواه قدرشناسی و بصیرت این ملت فهیم و انقلابی است.

امروز بر همگان روشن است که تنها راه رسیدن به فلاح و رستگاری در دنیا و آخرت، حرکت در مسیر شهدا و آرمان‌های بلند امام راحل عظیم‌الشأن با پیروی از ولایت‌فقیه است.

داعشی‌ها و تکفیری‌های نامسلمان نیز بدانند که با این جنایات و ددمنشی‌ها طرفی نبسته و نه تنها نمی‌توانند مانع شکستی‌های پی در پی خود در مواجهه با جبهه مقاومت شوند،‌ بلکه عزم و اراده پولادین انسان‌های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت در ایران و اقصی نقاط عالم را برای قطع دست ایشان و اربابان آمریکایی و صهیونیست‌شان مصمم‌تر و با انگیزه‌تر خواهد نمود.

اینجانب به پدر، مادر، همسر و فرزند نونهال و مقاوم این شهید بزرگوار که مانند سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) به وجه‌الله نظر کرده و شهد شیرین شهادت نوشیده است، تبریک و تسلیت عرض نموده و از درگاه باریتعالی اجر و صبر برایشان مسئلت می‌نمایم.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

دبیر شورای نگهبان 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز