خبرگزاری کار ایران

با پیشنهاد لاریجانی؛

طرح تخفیف مجازات محکومان جرائم مواد مخدری بار دیگر به کمیسیون قضایی برگشت

asdasd
کد خبر : ۵۲۰۹۱۷

نمایندگان مجلس شورای اسلامی درجریان رسیدگی به طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر با پیشنهاد رییس مجلس درخصوص بازگشت مجدد این طرح به کمیسیون قضایی به‌منظور بررسی بیشتر موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در جریان رسیدگی به جزئیات طرح یک‌فوریتی الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر یا همان طرح تخفیف مجازات محکومین مواد مخدر، باتوجه به اشکالاتی که از سوی تعدادی از نمایندگان درخصوص برخی تبصره‌های ذیل این ماده واحده داشتند، این ایرادات را وارد دانست و پیشنهاد کرد که این ماده واحده مجددا به کمیسیون قضایی و حقوقی جهت رفع اشکالات ارجاع شود. 

در ادامه رای‌گیری به‌منظور تصمیم‌گیری درباره این پیشنهاد انجام شد که در نهایت ماده واحده طرح با ۱۶۳ رای موافق، ۴۸ رای مخالف و ۵ رای ممتنع از مجموع ۲۵۷ نماینده حاضر به کمیسیون قضایی رفت.

علی لاریجانی پس از تصویب پیشنهاد خود در مورد ارجاع مجدد طرح به کمیسیون قضایی گفت: کمیسیون قضایی تلاش کند که اشکالات موجود برطرف شود و در بعضی موارد هم که تکرار وجود دارد، آن‌ها هم رفع شود تا این طرح با دقت بیشتری نهایی شود تا طی هفته آینده بتواند در دستور کار مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز