خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری در همایش طوایف و فرماندهان جنوب شرق کشور:

رژیم صهیونیستی حکومت جعلی خود را در حال انحطاط می‌بیند/ مردم سیستان و بلوچستان پشتیبان نظام هستند

asdasd
کد خبر : ۵۱۸۰۲۷

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان بر اینکه دشمنان از اقتدار ایران هراس دارند، تاکید کرد: استکبار جهانی درصدد وارونه جلوه دادن چهره رئوف و مهربان اسلام و ارائه یک چهره خشن از آن به جهانیان است.

به گزارش ایلنا، همایش هم‌اندیشی فرماندهان عالی نظامی و انتظامی با سران طوایف جنوب شرق کشور با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولان در زاهدان برگزار شد. 

باقری در این مراسم با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان موهبتی الهی موجب سربلندی بیشتر و ماندگاری ایران اسلامی شد، گفت: این انقلاب شکوهمند، از بدو پیروزی تا به امروز همواره مورد هجمه و دشمنی استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی قرار داشته است.

او افزود: به برکت مجاهدت و جانفشانی رزمندگان و همراهی و پشتیبانی ملت شریف ایران، کشوری که روزی در داخل با دشمنان مبارزه می‌کرد، به روزهایی رسیده که یاران و دلسوزان انقلاب اسلامی و آن‌هایی که فرمایشات رهبر معظم انقلاب را بر چشم قرار داده‌اند، در سواحل مدیترانه با استکبار جهانی و صهیونیست‌ها  مبارزه می‌کند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گونه چشم‌داشتی حتی به یک وجب از خاک کشوری ندارد، اظهار داشت: دشمنان امروز از اقتدار ایران‌هراس دارند و رژیم غاصب صهیونیستی نیز حکومت جعلی خود را در حال انحطاط می‌بیند.

باقری در ادامه تصریح کرد: علاقه به اهل بیت(ع) در بین اهل سنت کمتر از شیعیان نیست، شیعه و سنی یکی هستند؛ ما یک خدا، یک اسلام و یک خدا داریم، احکام جزئی بین احکام اسلامی تفاوت دارد اما این تفاوت‌ها نسبت به آنچه سبب وحدت است، ناچیز محسوب می‌شود و این فهم و درک در مردم شیعه و سنی این استان وجود دارد.

او با تاکید بر اینکه داعش و تروریست‌های تکفیری جیره‌خوار استکبار برای از بین بردن جهان اسلام هستند، خاطرنشان کرد: آنچه سبب ایجاد داعش شد، غفلت نسبت به وحدت بین شیعه و سنی بود؛ استکبار جهانی درصدد وارونه جلوه دادن چهره رئوف و مهربان اسلام و ارائه یک چهره خشن از آن به جهانیان است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه مردم سیستان و بلوچستان با وجود تمام مشکلات معیشتی پشتیبان نظام هستند، بیان کرد: مسئولان کشور هم خادم مردم بوده و باید شب و روز برای خدمت به مردم تلاش کنند. 

باقری ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان امنیتی جنوب شرق کشور و استان سیستان و بلوچستان یادآور شد: سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، مرزبانی، مرزنشینان و دریابانی برای حفظ و توسعه امنیت پایدار در منطقه پای کار هستند و بحمدالله امروز وضعیت امنیتی سیستان و بلوچستان در شرایط مطلوبی قرار داشته و مردم در حال فعالیت و اقدامات روزانه خود در مشاغل و خدمات مختلف هستند؛ برخی نیز که از استان مهاجرت کرده‌اند به این خطه از کشور بازگشته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز