خبرگزاری کار ایران

مولاوردی در گفت‌و‌گو با ایلنا:

رایزنی‌ها تمام شد/ دنبال حضور بیشتر زنان در سطح معاونان رییس‌جمهور هستیم/ ارائه لیست زنان توانمند از سوی مجلس به معاونت امور زنان

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۳۹۰

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری گفت: فقط بحث حضور وزیر زن در کابینه مطرح نیست، ما به دنبال این هستیم که زنان سهم بیشتری از معاونت‌های ریاست جمهوری را به دست بیاورند.

شهیدخت مولاوردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درباره حضور زنان در کابینه دوازدهم با بیان این‌که کمتر از دو هفته دیگر همه چیز مشخص می‌شود، گفت: ممکن است نظرات مختلفی عنوان شود اما باید صبر کنیم و منتظر بمانیم و ببینیم که کابینه چه ترکیبی را به خود گرفته است.

او درباره لیست ۳۰ نفره‌ای از زنان توانمند که گفته می‌شود از معاونت زنان به مجلس داده است، عنوان کرد: لیستی که مطرح است از سوی مجلس به معاونت زنان داده شده است و معاونت چنین لیستی ارائه نکرده است. ما بانک‌های اطلاعاتی خودمان را داریم و می‌دانم زنان اصلاح‌طلب هم لیستی را ارائه کرده‌اند.

معاون امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری تاکید کرد: رایزنی‌ها تمام شده و ما منتظر این هستیم که ببینیم چه تصمیمی اتخاذ شده است.

او خاطرنشان کرد: ما به دنبال حضور هرچه بیشتر زنان در کابینه در سطح معاونان رییس‌جمهور و مدیران هستیم و تنها بحث حضور وزیر زن مطرح نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز