خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس:

آمادگی اصلاح برخی قوانین را داریم/ بدون تغییر برخی ساختارها در اقتصاد هم موفق نمی‌شویم

asdasd
کد خبر : ۵۱۶۷۶۲

نماینده کرمان در مجلس تاکید کرد: اگر اجازه بدهیم که یه یک مقدار از قوانین فرا‌تر برویم قطعا وضع بهبود پیدا می‌کند. ما در مجلس آمادگی لازم را برای همراهی داریم. ما اگر ساختار را تغییر ندهیم در اقتصاد هم موفق نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز در نشست مشترک اعضای شورای ملی گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی و استانداران و روسای اتاق‌های بازرگانی استان‌های سراسر کشور گفت: در طول سه سال اخیر شرایط برای حضور استانداران در بخش اقتصادی تغییر کرده است.

او افزود: خوشبختانه در شرایط کنونی ظرفیت‌سازی‌های بسیاری برای حضور استانداران در عرصه‌های مختلف اقتصادی صورت گرفته و در برنامه ششم هم اقدامات خوبی انجام شده است.

رییس کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه یکی از راهبردهای توسعه اقتصادی این است که استانداران اختیار داشته باشند، اظهار داشت: ما در این باره ظرفیت استانداری‌ها را از ۵ درصد به ۳۰ درصد افزایش داده‌ایم اما با روش‌هایی که امروز وجود دارد، به جایی نخواهیم رسید.

پورابراهیمی با طرح این ادعا که ما دو پله وضعیت اقتصادی‌مان بد‌تر شده است، تصریح کرد: در سند چشم‌انداز ما در رتبه سیزدهم در بین ۲۰ کشوری که این سند را تدوین کرده‌اند، قرار داریم. ما در جنگ اقتصادی قرار داریم که باید ضوابط و قوانین هم متناسب با جنگ اقتصادی تدوین و اجرا شوند.

او با بیان اینکه ما در بخش‌هایی از دولت با مقاومت مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: در زمان جنگ ما کشور را اداره کردیم، اما امروز باید اداره کشور متناسب با جنگ اقتصادی باشد و باید اختیاراتی را به استانداران بدهیم.

نماینده کرمان در مجلس تاکید کرد: اگر اجازه بدهیم که یه یک مقدار از قوانین فرا‌تر برویم و برخی قوانین را اصلاح‌کنیم قطعا وضع بهبود پیدا می‌کند. ما در مجلس آمادگی لازم را برای همراهی داریم. ما اگر ساختار را تغییر ندهیم در اقتصاد هم موفق نخواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز