خبرگزاری کار ایران

امین‌زاده:

نظام بانکی در حوزه حقوق شهروندی از وضعیت مناسبی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۵۱۵۴۶۰

دستیار ویژه رییس‌جمهور گفت: بانک‌ها در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌ها وضعیت بهتری دارند چرا که کاملا الکترونیکی هستند؛ البته هنوز در حوزه بانک‌داری موبایلی کاری انجام نشده است.

به گزارش ایلنا؛ الهام امین‌زاده با بیان این‌که نظام بانکی در حوزه حقوق شهروندی با توجه به اینکه بانک‌ها کاملا الکترونیک هستند از وضعیت مناسبی برخوردار است گفت: اگر مردم به صورت غیرحضوری بتوانند امور اداری خود را انجام دهند، مزیت‌های بسیاری دارد از جمله اینکه سفرهای غیرضروری از شهرستان‌ها به تهران کاهش می‌یابد و نیازی به مواجهه چهره به چهره مردم با کارمندان نیست.

او با اشاره به اقدامات انجام شده در نظام بانکی در بحث حقوق شهروندی و دولت الکترونیک گفت: بانک‌ها در مقایسه با بسیاری از دستگاه‌ها وضعیت بهتری دارند چرا که کاملا الکترونیکی هستند؛ البته هنوز در حوزه بانکداری موبایلی کاری انجام نشده است.

امین‌زاده افزود: بحث شکایات مردمی در دو حوزه انجام شده است که کسب و کارها را وزارت اقتصاد انجام داده و وزارت ارشاد نیز سامانه دسترسی آزاد به اطلاعات را انجام داده است که عملا با این دو سامانه چرخه شکایت کردن و مطالبه‌گری مردم از حقوقشان می‌تواند محقق شود.

دستیار ویژه رییس جمهور تاکید کرد: این سامانه‌ها بیشتر برای مطالبه‌گری و شکایت مردم است که هنوز در مراحل ابتدایی قرار دارد و بسیاری از شهروندان از این سامانه‌ها و تلفن‌های گویا اطلاع ندارند و نیاز به فرهنگ‌سازی در این زمینه‌ها وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز