خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

بسیاری از احزاب با دین زاویه دارند

asdasd
کد خبر : ۵۱۴۲۰۵

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه نیروهای مسلح موجب عزت نظام هستند، گفت: بزرگ‌ترین نعمت برای تمامی افراد جامعه داشتن امنیت است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در آیین تکریم و معارفه رئیس جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مراقبت از اتحاد و همدلی در این استان از ویژگی حائز اهمیت و مورد توجه است که باید مسئولان استانی این نعمت بزرگ را غنیمت شمارند. 

او افزود: تمام اهداف دشمن در کشور متمرکز شده و علت شکل نگرفتن احزاب در کشور این است که بسیاری از احزاب با دین خود زاویه دارند که این مسئله می‌تواند به دین و ولایت در کشور ضربه جدی وارد می‌کند. 

بهرامی گفت: منافقین در زمان قبل از انقلاب به محضر امام خمینی رفتند، بعد از انقلاب مدیران متعهد را ترور کردند، در هنگام هشت سال دفاع مقدس در جوار صدام بودند، بعد از آن در اروپا فعالیت می‌کردند و در هنگام انتخابات نیز در صحنه حاضر شدند. 

او ادامه داد: در صورتی که کسی به ولایت فقیه اعتقادی نداشته باشد، قطعا طعم فقه را نچشیده است. 

بهرامی گفت: متاسفانه دشمن این روز‌ها از تمام جهات و جبهه‌ها به کشور حمله ور شده است که تا ۳۵ کیلومتری کرمانشاه پیش آمده و موجب مضمحل شدن افراد شدند که نیروی هوایی، هوانیوز و بسیج کار بسیار بزرگی را مقابل آن‌ها انجام دادند. 

او گفت: متاسفانه امروزه منافقین با چهره‌های دیگر ظاهر می‌شوند و تمام افراد موظف‌اند که منافقین را شناسایی کنند. 

بهرامی با اشاره به اینکه مومن متقی و پاکدامن می‌تواند منافقین را شناسایی کند، تصریح کرد: تنها راه شناسایی آن‌ها طهارت و پاک بودن دل مومنان است. 

او با اشاره به حساس بودن موقعیت کشور، تاکید کرد: صرف گفتن و به زبان آوردن مسلمان و شیعه بودن کافی نیست، مؤمنان باید اهل عمل و تابع خدا باشند و مجاهدانه وارد عمل شوند. 

بهرامی گفت: باید متدین و متعهدانه از دین خود پاسداری کرده و مواظب و مراقب نفاق باشیم. 

او تاکید کرد: مواظب باشیم فریب مدعیان، جاه‌طلبان و دنیاپرستان را نخوریم و برای شناخت منافقان باید قلب و دلمان پاک باشد؛ زیرا قلب حریم خداست و نباید در آن به غیر از خدا جای گیرد. 

بهرامی گفت: امروزه دشمنان از راه‌های دیگری قصد وارد شدن به کشور را دارند که باید هوشیار و مراقب باشیم. 

بهرامی گفت: منافقان هر روز در حال اجرای عملیات جدیدی هستند که ما باید مجاهدانه پای ارزش‌های انقلاب و ولایت بمانیم و جانانه دفاع کنیم. 

او با اشاره به اینکه امروزه دشمن به نیروهای مسلح، قوه قضائیه، سپاه و بسیج حمله می‌کند، تصریح کرد: مسئولان نباید حرکاتی انجام دهند که دشمنان جرات حمله و ورود به کشور را داشته باشند. 

بهرامی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح موجب عزت نظام هستند، ادامه داد: بزرگ‌ترین نعمت برای تمامی افراد جامعه داشتن امنیت است. 

او با اشاره به اینکه پیشگیری از وقوع جرایم اولویت نخست نیروهای مسلح محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: نهضت آگاه‌سازی در کشور آغاز شده که خوشبختانه تا دور‌ترین پاسگاه این کار انجام شده است و میلیون‌ها نفر در کشور آگاه شده‌‍‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز