خبرگزاری کار ایران

پارسایی به ایلنا خبر داد:

بررسی نحوه تعامل فراکسیون امید با دولت درباره کابینه دوازدهم در نشست مجمع عمومی

asdasd
کد خبر : ۵۰۸۹۵۵

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه تعامل فراکسیون امید با دولت درباره کابینه دوازدهم در نشست مجمع عمومی صبح امروز این فراکسیون خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا، با اشاره به برگزاری نشست مجمع عمومی فراکسیون امید اعلام کرد: جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید به‌منظور بررسی چگونگی تعامل با دولت برای انتخاب کابینه دوازدهم صبح امروز پیش از آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

او با بیان این‌که در این جلسه نمایندگان نظارت خود را در رابطه با نحوه تعامل با دولت درباره کابینه دوازدهم بیان کردند، گفت: همه اعضا بر حق دولت تاکید کرده و بر اینکه انتخاب کابینه حق دولت است، اتفاق‌نظر داشتند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فراکسیون امید به‌عنوان فراکسیونی که به‌طور کامل در انتخابات ریاست جمهوری با دولت همراهی کرده، طبیعتاً اکنون نیز خواستار توفیق دولت است و در همین راستا نظرات پیشنهادی و مشورتی خود را دراختیار دولت قرار خواهند داد.

پارسایی درپایان به تشکیل کمیته تعامل فراکسیون امید اشاره کرد و گفت: این کمیته تعامل ۵ نفره به‌منظور بررسی نحوه تعامل با دولت در انتخاب کابینه تشکیل شده و قرار است با اخذ و دریافت نظر همه اعضای فراکسیون، جمع‌بندی نظرات فراکسیون را به دولت انتقال دهد.

به گزارش ایلنا، سخنگوی فراکسیون امید پیش از این از تشکیل کمیته تعامل ۵ نفره به‌منظور تبادل‌نظر با دولت در راستای تشکیل کابینه دوازدهم خبر داده بود.

محمدرضا تابش، عبدالکریم حسین‌زاده، محمدعلی وکیلی، الیاس حضرتی و بهرام پارسایی ۵ عضو این کمیته تعامل را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز