خبرگزاری کار ایران

آزادی‌خواه در گفت‌وگو با ایلنا:

مراسم حج امسال منوط به نظر شورای عالی امنیت ملی نیست/ هیچ تهدیدی برای حجاج وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۰۷۹۳۰

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ورود شورای عالی امنیت ملی به بحث برگزاری حج را صرفا اقدامی برای ارتقای امنیت زائران عنوان کرد و گفت:‌ کلیه فرآیند برگزاری مراسم حج و تمامی تصمیم‌گیری‌های مربوط به آن با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی انجام خواهد شد.

احد آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایلنا با اشاره به برگزاری مراسم حج امسال زیر نظر شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد: قطعا مراسم حج امسال منوط به نظر شورای عالی امنیت ملی نخواهد بود و احتمالا مساله به اشتباه منعکس شده بلکه نکته این است که کلیه فرآیند برگزاری مراسم حج و تمامی تصمیم‌گیری‌های مربوط به آن با هماهنگی شورای عالی امنیت ملی انجام خواهد شد.

او گفت: این روال از گذشته آغاز شده و تاکنون نیز تصمیماتی همچون ثبت‌نام حجاج، اعلام سهمیه‌ها، اجاره هتل‌ها، مسائل مربوط به پزشکی و سلامت حجاج زیر نظر و باهماهنگی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی انجام شده که این مهم صرفا به خاطر حفظ جان حجاج عزیز در نظر گرفته شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد:‌ بر این اساس پیش بینی ما بر این است که ورود شورای عالی امنیت ملی به بحث برگزاری حج صرفا اقدامی است برای ارتقای امنیت زائران خواهد بود و به هیچ عنوان تهدیدی برای آن وجود ندارد.

آزادی‌خواه در پایان تصریح کرد: تا این لحظه هیچ خللی در برگزاری مراسم حج پیش نیامده و کمیسیون فرهنگی نیز بر روند پیشرفت امور نظارت کرده و مشکلی در این رابطه احساس نمی‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز