خبرگزاری کار ایران

کنعانی در گفت‌وگو با ایلنا:

وکالت نیما کشوری را بر عهده گرفتم/ مسئولان زندان اجازه دیدار با موکلم را ندادند

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۵۲

وکیل یکی از مدیران کانال‌های تلگرامی بازداشت شده از عدم موافقت مسئولان زندان اوین برای ملاقات با موکلش با وجود نامه قاضی پرونده انتقاد کرد.

محمدطاهر کنعانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از مراجعه امروزش به زندان اوین برای ملاقات با نیما کشوری خبر داد و گفت: با توجه به نامه ای که از قاضی پرونده برای انعقاد قرارداد وکالت داشتم به زندان اوین مراجعه کردم. اما متاسفانه با وجود چند بار تماس تلفنی با رییس مربوطه و استدلال و جر و بحث اجازه دیدار با موکلم را ندادند و گفتتد اول باید وکیل زندانی بشوی وبعد با او دیدار کنی.

این وکیل دادگستری با بیان اینکه پس از۲۲ سال سابقه وکالت حرفه‌ای اول بار است که چنین چیزی را شنیده‌ام، اظهار کرد: ما بجای اینکه در عدالت ودادگری تکامل وپیشرفت پیدا کنیم؛گاهی پسرفت هم داریم. سوال من این است که چگونه انعقاد قرارداد ومذاکره و تعیین مبلغ حق الوکاله و شرایط دفاع و تشخیص قابلیت دفاع بدون دیدار ومذاکره طرفین قرارداد ممکن است؟ این برخلاف حقوق زندانی و وکیل است.

او ادامه داد: هرچه پافشاری کردم که من باید با موکلم درباره شروط قراردادی مذاکره کنم فایده نداشت و موکل نیز بر اساس متن دیکته شده من وکالت را امضاء کرد و اززندان خارج شدم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز