خبرگزاری کار ایران

علیرضا رحیمی:

اعتراض ایران به حضور فرانسوی‌ها در نشست منافقین به معنای برهم زدن قراردادهای تجاری دو کشور نیست

asdasd
کد خبر : ۵۰۶۶۴۲

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:‌ اعتراض موثر ایران به حرکت ناشایست نمایندگان فرانسه به معنای برهم زدن قراردادهای تجاری دو کشور در حوزه خودروسازی یا نفتی یا ایرادخسارات به کشورمان نیست.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی در کانال تلگرامی‌اش در رابطه با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس فرانسه در نشست‌های گروهک تروریستی منافقین و همچنین به دنبال آن درخواست دبیر شورای حقوق بشر قوه قضاییه از دولت ایران مبنی بر لغو قراردادهای خودروسازی با فرانسه نوشت: حضور چند نماینده فرانسه در نشست گروهک منافقین توهین به ملت ما و خانواده‌های قربانیان جنایات گسترده منافقین در ایران است. 

او ادامه داد: در شرایطی که وزیر خارجه ایران سفری پرثمر و سازنده به پاریس داشته و دیدارهایی نیز با رئیس جمهور و رئیس مجلس و همتای خود در فرانسه داشته که نتیجه آن دستاوردهایی در حوزه اجرای برجام و مناسبات دو جانبه بود،‌ حضور چند نماینده فرانسه در نشست منافقین غیرقابل قبول و گزنده است.

این عضو فراکسیون امید با بیان اینکه اعتراض متناسب ایران نسبت به این اقدام ضروری و مورد انتظار است، یادآور شد: پیشنهادم این است رئیس مجلس شورای اسلامی مراتب اعتراض نمایندگان کشورمان را به همتای فرانسوی منعکس کند البته اعتراض موثر ایران به حرکت ناشایست نمایندگان فرانسه به معنای برهم زدن قراردادهای تجاری دو کشور در حوزه خودروسازی یا نفتی یا ایرادخسارات به کشورمان نیست. 

رحیمی تاکید کرد: در مناسبات بین‌المللی راه‌های دیپلماتیک برای انعکاس نظرات و اعتراضات اثربخشی بیشتری نسبت به تصمیمات احساسی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز